فرماندار دشت آزادگان از کانون فرهنگی بانوان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر عمید زاده در بازدید از کانون فرهنگی اجتماعی بانوان اظهار داشت: فعالیت در حوزه فرهنگی را باید یک سرمایه گذاری بلند مدت دانست، لذا باید با توجه به رویکرد فرهنگی دولت برای توانمندسازی فرهنگی بانوان و تلاش در جهت رفع آسیب های اجتماعی در این خصوص گام برداشت.

وی افزود: زنان در جامعه ما نقش به سزایی دارند، این  قشر عظیم از جامعه ما  که حدود نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند و اگر ما بخواهیم توسعه و ترقی در شهرستان بوجود بیاید بایستی از قابلیت ها و توانایی های این جمعیت کثیر درست استفاده کنیم و  برای رشد کمی  و کیفی جامعه باید از نقش مهم بانوان استفاده کرد  که این کار با توانمند سازی آنان  و افزایش دوره های آموزشی نه فقط در شهرها بلکه حتی  در روستاهای  شهرستان امکانپذیر است که با  اینکه  کار  می توان  بانوان را نیز  به عنوان یک  تولید کننده  در جامعه به حساب  آورد از  جمله صنایع دستی  و ... که باید  کانون  در این خصوص نقش بسزایی  ایفا کند.

خانم الهایی سحر مسئول امور بانوان شهرستان دشت آزادگان نیز گزارشی از سوابق و فعالیت های این کانون را ارائه و مسائل و مشکلات موجود در کانون را مطرح نمود.

کانون فرهنگی  بانوان شهرستان دشت آزادگان در سال 1383 تاسیس و رشته های خیاطی، آرایش و پیرایش، پرده دوزی، کیف دوزی و ....  در آن  آموزش  داده  می شود .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.