از ابتدای امسال تاکنون تولید برق این نیروگاه روند رو به رشدی را نسبت به مدت مشابه این زمان در پارسال داشته است.    

حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز  گفت: با تلاش و همت کلیه کارکنان در بخش‌های مختلف نیروگاه توانسته ایم با ۱۷ درصد افزایش تولید برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان تولید برق را به ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۷۱۶ مگاوات ساعت برسانیم.  

 او افزود: گرمای بی سابقه در کشور بویژه در خوزستان و اهواز، نیاز مردم به انرژی برق را بیش از پیش نمایان ساخته و ما نیز تمام تلاش خود را جهت تولید این انرژی حیاتی بکار گرفتیم تا شاهد آسایش مردم، پویایی صنایع و پایداری فعالیت دستگاه‌های خدمت رسان باشیم.

مدیر عامل نیروگاه رامین گفت: در ایام اخیر همه ملت ایران شاهد تصاویر و فیلم‌هایی از چالش‌ها و سختی‌های تولید برق توسط فرزندانشان در نیروگاه رامین بودند که این موضوع تنها نمونه‌ای کوچک از جان گذشتگی جوانان این سرزمین می‌باشد.

آقای حافظی افزود: نیاز است که ملت شریف ایران برای جلوگیری از فشار بر شبکه برق کشور که در ادامه آن آسیب پذیری تجهیزات و نهایتاً ایجاد خطر را برای متخصصان نیروگاه‌ها در پی دارد مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند چرا که مدیریت مصرف برق ارتباط مستقیمی با عدم خاموشی‌ها در کشور بویژه مناطق گرمسیر دارد.  

نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و دارای ۶ واحد تولید برق است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.