اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، تابستان امسال با حضور علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های متنوع هنری، کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  انجمن های هنری این اداره در نظر دارند کارگاه‌های آموزشی متنوعی را جهت کشف، پرورش و هدایت استعدادهای علاقه‌مندان به ویژه نسل جوان در رشته‌های هنری ، برگزار نمایند.

ثبت‌نام از علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه‌های آموزشی از نیمه دوم خردادماه شروع شده و تا پایان مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

این کارگاه های آموزشی با استفاده از استادان مجرب، توسط انجمن فیلم و عکس در رشته های عکاسی، فیلم نامه نویسی و کارگردانی، انجمن خوشنویسی در رشته های خوشنویسی خط ریز و درشت، انجمن موسیقی در رشته های موسیقی کودک و انواع سازها و همچنین انجمن هنرهای تجسمی در رشته های نقاشی کودک، طراحی و رنگ روغن، بعد از عید سعید فطر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، آغاز خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز مراجعه نموده و یا با شماره ی ٤٣٥٢٤٠٨٥ تماس بگیرند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.