عضو اتاق بازرگانی گفت: سیاست‌های دولت باید به گونه ای باشد که تولید کنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت کالای تولید از تجارب شرکت های دانش بنیان بهره گیرند.

حبیب الله محمودان عضو اتاق بازرگانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرکتهای دانش بنیان اظهار داشت: این شرکتها ارتباطی بسیار قوی بین مراکز تولیدی دارند و هرکدام با وجود فعالیت‌های  گسترده در بخشهای مختلف با یکدیگر تناقض دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: برای عملکرد مناسب، باید این شرکت ها از امنیت تولیدی  بیشتری برخوردار بوده تا در هر برهه از زمان قادر به افزایش تولید باشند.

عضو اتاق بازرگانی تصریح کرد: سیاست ها و برنامه ریزی های دولت باید به گونه ای باشد که تمایل تولید کنندگان داخلی برای بهره گیری از شرکت های دانش بنیان و تولید  محصولاتی به روز و باکیفیت افزایش یابد؛ برای مثال دولت می تواند با اعطای امتیازات خاص، آن ها را تشویق به همکاری با این شرکت ها کند.

به گفته  وی این شرکت ها در معرض خطر تعطیلی هستند چرا که هر حرفه ای که صرفه اقتصادی نداشته باشد، با مشکل مواجه خواهد شد.

محمودان هم چنین افزود: در زمینه صنایع برق و وابسته به سایر صنایع دیگر نیاز به نوآفرینی این بنگاه ها احساس می شود چرا که از این طریق می توان به سمت توسعه و پیشرفت گام برداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار