یاسوج؛

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی زارع‌پور اظهار کرد: یکی از کارهای مهم در آموزش و پرورش پروژه مهر است که در آن برای ورود به سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی انجام می‌شود.
 
وی گفت: نشست‌هایی در این زمینه برگزار شده و کمیته‌های پنج‌گانه نیز برای راه‌اندازی پروژه مهر در استان تشکیل شده‌اند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساماندهی مدارس و همچنین سازماندهی فرهنگیان از مهم‌ترین موضوعات در پروژه مهر است که در آموزش و پرورش استان و در همه مناطق 13گانه در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی یکی دیگر از اقدامات را ثبت‌نام برای ورود به مدارس نمونه دولتی ذکر کرد و گفت: بر این اساس ثبت‌نام برای ورود به آزمون ورودی این مدارس در استان انجام شد.
 
این مسؤول افزود: ثبت‌نام از داوطلبان برای ورود به مدارس هفتم و دهم نمونه دولتی را در استان داشتیم و اکنون نیز توزیع کارت ورود به آزمون ورودی مدارس را داریم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان می‌توانند برای ورود به جلسه آزمون مدارس دولتی در دو پایه هفتم و دهم، از امروز 23 خردادماه به سایت kbazmoon.ir مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
 
زارع‌پور به زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی استان اشاره کرد و گفت: این آزمون مطابق با سراسر کشور در روز جمعه 28 خردادماه و از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد کسانی که برای حضور در این آزمون در کل استان ثبت‌نام کرده‌اند، اشاره کرد و گفت: نزدیک به 7 هزار دانش‌آموز در آزمون شرکت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: توزیع ، کارت ، نمونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.