فرماندار زاهدان گفت: اعتبار پروژه‌های ستاد بازآفرینی سیستان و بلوچستان در سال ۹۵ مبلغ ۸۷ میلیارد تومان است که امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط این مهم محقق شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛ خانجانی در نشست ستاد بازآفرینی استان سیستان و بلوچستان و سازمان عمران و بهسازی ایران به منظور رفع مشکلات مربوط به مسائل حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی استان سیستان و بلوچستان افزود: در کمترین زمان ممکن نسبت به تهیه‌ سند بالادستی سکونتگاه‌های غیررسمی اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن محلات هدف در زاهدان، محله‌ شیرآباد به عنوان پایلوت جهت اجرای پروژه‌های این ستاد در سال 95 انتخاب شده است که انتظار می‌رود با توجه به اهمیتی که دارد، این موضوع مد نظر مدیران ذیربط قرار داشته باشد و در کمترین زمان ممکن نسبت به تهیه‌ی سند بالادستی سکونتگاه‌های غیر رسمی اقدام شود.

شهر زاهدان نیز در این جلسه گفت: شهرداری زاهدان با هدف کاستن از مسائل و مشکلات حاشیه‌ای و کمتر برخوردار، طرح توسعه‌ پهنه‌ شمالی شهر زاهدان را که شامل محلات آسیب دیده‌ حاشیه‌ای و سایر بافتهای ناکارآمد می‌شود از طریق مشاور طرف قرارداد در دستور کار قرار داده است.

سیدالحسینی هدف از بازآفرینی شهری را رفع مشکلات پهنه‌ی شمالی شهر، کاهش فاصله‌ی طبقاتی، توسعه‌ی اجتماعی و کمک به توانمندسازی حاشیه‌ی شهر ذکر کرد و تصریح کرد: شهرداری زاهدان در سال 95 مبلغ 300 میلیارد ریال را برای اجرای 95 پروژه‌ی خرد و کلان که مختص مناطق هدف از جمله محله‌های شیرآباد، بابائیان، کریم‌آباد، همت آباد و سایر بافتهای ناکارآمد می‌باشد هزینه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار