کارشناس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان با برگزاری نشست‌های علمی و محافل انس با قرآن کریم در سطح استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛فریبا نارویی افزود: ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان از، ۱۸ خردادماه با برگزاری نشست‌های علمی و محافل انس با قرآن کریم در سطح استان آغاز شد.

وی ادامه داد: محافل تلاوت، تواشیح و ابتهال، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، مسابقات قرآنی و همچنین مناجات‌خوانی و سحری‌خوانی از جمله برنامه‌هایی است که طی روزها و شب‌های ماه رمضان در شهرستان‌های مختلف استان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن از ۲ تا ۲۹ ماه رمضان توسط ائمه جمعه شهرستان‌ها، اجرای گروه‌های نمایشی در دهه دوم و سوم رمضان و برپایی نمایشگاه قرآنی از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک است.

کارشناس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اکران فیلم با موضوع قرآن و عترت، کتابت قرآن کریم در شب‌های قدر و همچنین شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور قاریان بین‌المللی نیز در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار