مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از برگزاری جشن ساماندهی مزار شهدا تا پایان امسال در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، محمد سلیمانی گفت:در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان برنامه‌های زیادی را تدوین کرده است که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

وی ساماندهی گلزار شهدا را به عنوان یکی از رسالت‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در هر استانی نام برد و افزود: این مهم در استان ما نیز با جدیت هرچه تمام دنبال می‌شود و تا کنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان بیان کرد:کل مزارهای شهدای استان به استثنای400 مزار شهید ساماندهی شده و تعدادیاز مزارهای شهدا نیز از محل اعتباراتامسال در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه در صورت تامین اعتبارات لازم کل مزارهای شهدا تا پایان امسال ساماندهی خواهد شد، گفت: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم تا پایان امسال جشن ساماندهی کل مزارهای شهدا در استان انجام شود.

سلیمانی در میزان اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی مزار شهدای استان، گفت: برای ساماندهی هر مزار شهید حدود 4 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.