کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بانه از اجرای طرح‌های ویژه قرآنی برای بهره‌مندی هرچه بیشتراز فیوضات ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،عبدالباقی عزیزی، گفت: در ماه میهمانی خدا، ماه قرآن طرح‌های ویژه‌ای در راستای فعالیت‌های قرآنی در شهرستان بانه اجرا می‌شود.

وی افزود: به همین منظور نشستی با حضور مربیان، مؤسسات و خانه‌های قرآن در نظر گرفتیم و بزودی این جلسه را به منظور برنامه‌ریزی بهتر برگزار می‌کنیم.

عزیزی بیان کرد: علاوه بر این طرح‌های ویژه جلسات آموزشی، جزء‌خوانی قرآن، روخوانی و روانخوانی به صورت مضاعف در کلیه مراکز قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی بانه برگزار می‌شود.

وی از صدور مجوز تأسیس قرآن شهری امهات المومنین با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه خبر داد و گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه و مطابق آیین‌نامه اجرایی سازمان دارالقرآن‌الکریم فعالیت‌های قرآنی اعم از آموزشی، روانخوانی، حلقه‌های تفسیری، احکام مجوز تأسیس مرکز قرآنی شهری امهات المومنین ویژه بانوان در شهر بانه دایر می شود.

وی درپایان گفت: همواره کلاس‌های برگزار شده در مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان بانه مورد استقبال و شرکت علاقمندان به برنامه قرآنی قرار داشته و دارد و تأسیس خانه‌های قرآنی در این منطقه خواسته جدی مردم مؤمن و مسلمان است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: طرح ، قرآنی ، ماه ، رمضان ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.