زنجان؛

انجام تمهیدات لازم جایگاههای سوخت

معاون شرکت فراورده های نفتی استان زنجان از انجام تمهیدات لازم جایگاه های سوخت استان برای تعطیلات پایان هفته خبر داد.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون شرکت فراورده های نفتی استان از آمادگی کامل جایگاهها  سوخت استان جهت ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات پایان هفته خبرداد و گفت با توجه  به شروع تعطیلات آخر هفته منتهی به ماه مبارک رمضان و ایام ارتحال امام (ره) جایگاههای منطقه آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین استان را دارند.

حریقی افزود: با توجه به شروع مسافرتها کارشناسان این شرکت ضمن حضور در جایگاههای مسیرهای پر تردد خصوصاً مسیر عبور زائرین حرم مطهر امام (ره) در محورهای اتوبان زنجان قزوین و زنجان تبریز کلیه توصیه های لازم را علی الخصوص در راستای طرح تکریم ارباب رجوع ارائه کردند..

وی ادامه داد: مقرر گردید متصدیان جایگاهها نیز تمهیدات لازم را به جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین احراز نمایند .

معاون شرکت فراورده های نفتی استان ادامه داد :این شرکت نیز هماهنگی لازم را در خصوص تامین به موقع سوخت مورد نیاز مجاری عرضه را انجام داده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. .

حریقی در انتها با اشاره به بازدید و حضور مستمر کارشناسان این شرکت در این ایام افزود: کشیک این منطقه و نیز سامانه پاسخگوی 09627 بطور 24 ساعت جهت پاسخگویی به مسائل مشکلات و رسیدگی به آنها آماده دریافت نقطه نظرات شهروندان و مسافرین می باشد.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.