زنجان؛

جشنواره مطبوعات در راه است

دومین جشنواره مطبوعات مرداد ماه امسال در زنجان برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت : جشنواره مطبوعات در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیر امسال است .

مقدم افزود : آثار ارسالی بایددر بازه زمانی31خرداد ماه تا اول تیر ماه امسال در یکی از نشریات استان منتشر شده باشد .

وی ادامه داد : همزمان با جشنواره مطبوعات و رسانه‌های، نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان نیز از ۱۱ تا ۱۷ مرداد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی، ارزیابی عملکرد و کارکرد رسانه‌ها، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مقدم خاطر نشان کرد: اختتامیه این جشنواره همزمان با روز خبرنگار خواهد بود

وی اعلام کرد : استقبال رسانه‌های استان زنجان از نخستین جشنواره مطبوعات عالی بود و حضور پررنگ رسانه‌ها در این جشنواره بیانگر فعالیت‌های حرفه‌ای روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و اهمیت دادن به رسانه‌ها است.

گفتنی است بخش‌های اصلی این جشنواره خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، گرافیک مطبوعاتی، یادداشت و سرمقاله، تیتر، مقاله، تحلیل و تفسیر و طنز و کاریکاتور است، همچنین بخش‌های موضوعی جشنوارهاقتصاد مقاومتی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، نماز و معنویت، امربه‌معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، آب و محیط‌زیست، خانواده و سبک زندگی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.