زنجان؛

ضرورت آموزش مهارت های زندگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان درکارگاه آموزشی و بازآموزی کارشناسان سلامت در شهرستان طارم گفت: آموزش تفکر منطقی و مهارت های زندگی باید مقدمه آموزش های رسمی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش زنجان به همراه رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی وکارشناسان سلامت مناطق 14 گانه ی استان در شهرستان طارم حضور یافت و گفت: آموزش تفکر منطقی ومهارت های زندگی باید مقدمه آموزش های رسمی باشد.

تمجیدی افزود: این مهارت ها لازمه ی زندگی موفق و سعادتمند بوده که با یادگیری این مهارت ها دانش آموزان بهتر زیستن را یاد گرفته و شهروندان مفیدی برای جامعه خواهند بود.

مدیر کل دستگاه تعلیم وتربیت استان خاطر نشان کرد: ما در آموزش و پرورش باید قبل ازآموزش ریاضی، فیزیک، شیمی تفکر منطقی و بهتر اندیشیدن را به دانش آموزان آموزش دهیم تا نحوه ی تعامل و ارتباط سازنده را یاد گرفته وعملی سازند.

این مقام مسئول تصریح نمود: باید به هر دو مقوله ی سلامت جسم و روح توجه شود چون این ها لازم وملزوم ومکمل یکدیگر بوده و اختلال در جسم موجب اختلال در روان خواهد شدو بالعکس.

محمد حسین عمارلو مدیر آموزش و پرورش طارم نیز بحث سلامت را یک مقوله ی مهم در آموزش وپرورش ذکر کرد و به کارشناسان مناطق 14 گانه توصیه کرد: با توانمند سازی مربیان خود سلامت وتندرستی دانش آموزان را در الویت قرار دهند.

وی افزود:طرح های مختلفی در حوزه ی سلامت با تلاش معاون پرورشی وتربیت بدنی وکارشناس سلامت آموزش وپرورش این شهرستان در حال اجرا است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.