بخشدار مرکزی شهرستان خاش با اشاره به اینکه هم اکنون حدود بیش از 50 روستا در این بخش توسط آبفار آبرسانی سیار می شوند گفت:کار آبرسانی به 400 خانوار عشایری این بخش نیز به همین صورت می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان؛مجتبی شجاعی در بازدید از مناطق عشایری دشت رباط و دیدار با ساکنان منطقه افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، آبرسانی به عشایر در سال جاری یک ضرورت است و مجبوریم برنامه آبرسانی به عشایر را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دغدغه تمامی مسئولین استانی و شهرستانی حل مشکلات و موانع موجود در بخش عشایری می باشد گفت: با توجه به کمبود آب در منطقه عشایری دربگ گرنچین و برخی روستاهای عشایری دیگر که آبرسانی به این مناطق جزو اولویت های شهرستان می باشد امید است با همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرستان این پروژه ها در آینده نزدیک تامین اعتبار و آغاز گردند.

وی ادامه داد: تلاش دولت برای ارتقای سطح زندگی جامعه عشایری به سطح روستایی برای بهره مندی بیشتر عشایر از خدمات و امکانات جامعه است.

مجتبی شجاعی گفت: به منظور آبرسانی سیار روستایی و عشایری اضافه نمودن خودرو و تانکر حمل آب در بخش مرکزی خاش ضروری است و باید ادارات مربوطه چاره اندیشی کنند تا در آستانه ماه مبارک رمضان و تابستان امسال ساکنانی که سیار آبرسانی می شوند دچار مشکل نگردند.

وی گفت:آبرسانی به روستاها و نقاط عشایری از طریق آبفار و امور عشایری با 3 دستگاه تانکر انجام می‌شود که مهم‌ترین مشکل فرسودگی ناوگان حمل آب است و برای رفع مشکل به توجه ویژه و تامین اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار