مشکل جدی شهرداری خاش در پرداخت حقوق و مزایا از جانب شورای شهر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان؛محمدامین میربلوچزهی مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر خاش گفت: در سال گذشته و امسال افزون بر دو میلیارد ریال مساعده به کارکنان پرداخت شده است. 

 تاکنون با تلاشهای صورت گرفته؛ پیگیری ها و رایزنی ها و علیرغم داشتن کمبودها و ضعفهای درآمدی و نداشتن حمایت بالای دولتی شهرداری خاش در بحث پرداخت حقوق موفق عمل کرده اما همچنان در موضوع مزایا؛ عیدی؛ اضافه کار و پاداش و غیره مشکلاتی در مسیر مالی و اعتباری شهرداری وجود دارد و البته با پیگیری های انجام شده و قول دولت قرار هست در اواخر این هفته عیدی ها پرداخت شود .

وی ادامه داد: در مباحث عمرانی؛ خدماتی؛ حمل و نقل؛ فضای سبز؛ فرهنگی؛ اطلاع رسانی و حوزه روابط عمومی و غیره شاهد موفقیت و رشد چشمگیر شاخصهای عملکردی بوده ایم.

میربلوچزهی ادامه داد:شهرداری خاش افزون بر 260 نیروی رسمی و قراردادی و پیمانی دارد که در حوزه های مختلف مشغول انجام وظیفه هستند.

وی افزود:در مبحث عمرانی انقلابی بزرگ از سال قبل شروع شده و امسال و سالهای بعد نتایج و ثمرات آن را خواهیم دید.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر خاش اظهار کرد: فضایی مطلوب برای انجام کار و خدمت در خاش ایجاد شده که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و دوستان ما در حوزه های مختلف مانند خانه ملت؛ فرمانداری؛ دستگاههای اجرائی؛ شورا؛ علما؛ بزرگان و معتمدان؛ رسانه ها و جامعه خاش به رفع مشکلات کمک کنند زیرا بر این عقیده هستیم که با تعامل؛ همفکری؛ هم اندیشی و فضای همدلی کارها بخوبی و با موفقیت پیش می روند.

میربلوچزهی ادامه داد: هم اینک در مباحث عمرانی شاهد اجرای پروژه های بزرگ و شاخصی مانند زیرسازی و آسفالت خیابانهای مولوی و مکی هستیم که از جنبه عدالت و خدمت رسانی دارای گستردگی و اهمیت هستند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار