مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: دوربین‌های کنترل سرعت متوسط و لحظه‌ای نصب شده در محورهای مواصلاتی استان در کاهش حوادث جاده‌ای اثر گذار بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علی خانقایی افزود: در راستای تقویت سامانه‌های مذکور 50 دستگاه سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در بیش از یک‌هزار کیلومتر از راه‌های شریانی استان اجرا و با برنامه‌ریزی‌های  انجام شده تا پایان مرداد ماه سال جاری فاز اول پروژه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: متاسفانه بررسی‌های صورت گرفته حاکی از سرعت زیاد در محورهای مواصلاتی استان بوده به طوری که  محور زاهدان به زابل با میانگین سرعت 107 کیلومتر بر ساعت و محور زاهدان خاش با میانگین 106سرعت کیلومتر بر ساعت دارای بیشترین سرعت غیر مجاز بوده‌اند و توسعه سیستم‌های دوربین‌های ثبت سرعت  متوسط و بهره‌گیری از سیستم‌های نصب شده موجود باعث کاهش سرعت وسایط نقلیه می‌شود.
خانقایی تصریح کرد:خوشبختانه همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، مردم و نیز نصب و راه‌اندازی دوربین‌های ثبت سرعت متوسط کاهش تلفات جاده‌ای را در محورهای مواصلاتی استان به همراه داشته است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار