سرپرست ورزش و جوانان زابل گفت: 80 تیم فوتسال در رده سنی بزرگسالان و 15 تیم در رده سنی نوجوانان در جام شعبان حضور دارند که به مدت 30شب با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان،؛مسعود دهمرده افزود: این رقابتها از شش خرداد آغاز و روزانه شش تیم با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های نخست تا سوم و بازیکنان برتر فوتسال معرفی می شوند.

وی از حمایت همه جانبه امام جمعه، فرمانداری، آموزش و پرورش، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و سپاه زابل در این جام تشکر کرد.

سرپرست ورزش و جوانان زابل بررسی و آسیب شناسی این جام را خواستار شد و اظهار داشت: معایب و فواید این جام در نشست کارشناسی شده مشخص و تا سال آینده این جام با کیفیت بهتری برگزار می شود.

دهمرده افزود: شهرستان زابل از ظرفیت بالایی در رشته های فوتبال و فوتسال برخوردار است که در صورت حمایت مالی جوانان بومی می توانند در لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم فوتسال هامون زابل در لیگ دسته 2 کشور و تیم فوتبال تکاور زابل در لیگ دسته سه کشور حضور دارند تاکید کرد: موفقیت های صورت گرفته بدلیل تلاش رئیس و اعضای هیات فوتبال این شهرستان بوده است.

وی گفت: سه مربی فوتبال و فوتسال در طرح اوقات فراغت سالجاری در زابل فعالیت و آموزش خود را برای نوجوانان و جوانان آغاز کردند به طوری که افزون بر 20 درصد این افراد قابلیت حضور در تیم های پایه شهرستان و استان را دارند.

سرپرست ورزش و جوانان زابل اظهار داشت: پارسال سه هزار 100 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی بیمه شدند به طوری که از ابتدایی سالجاری تاکنون حدود هزار 400 ورزشکار بیمه می شوند که طبق پیش بینی ها این آمار نسبت به سال قبل شاهد رشد چشم گیر ورزشکاران در رشته های مختلف است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار