رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه گفت: در مسابقات لیگ دو و میدانی معلولان کشور ورزشکاران کرمانشاهی تعداد سهمیه‌های پارا المپیک ریو را به چهار سهمیه ارتقاء دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عزت‌الله پرنیان گفت: در مسابقه های لیگ دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور نمایندگان کرمانشاه به دستاوردهای ارزشمندی دست یافتند و سهمیه‌های پارا المپیک استان پربارتر شد.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در تشریح نتایج انفرادی این دوره از رقابت‌ها افزود: در ترکیب تیم جانبازان و معلولان بانوان استان، سمیرا نظری در پرتاب وزنه به نشان مدال طلا دست یافت و در پرتاب دیسک مدال برنز را از آن خود کرد.

پرنیان بیان کرد: زهرا شاه‌محمدی دیگر بانوی کرمانشاهی در ماده پرش طول به مدال نقره رسید و در دو ۴۰۰ متر مدال طلا را بر گردن آویخت. همچنین وحیده عیوضی در پرتاب وزنه مدال نقره را از آن خود کرد، زهرا چهری در پرتاب وزنه نقره گرفت و مریم رنجبر در پرتاب وزنه صاحب نشان طلا شد.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: سارا نصرتی مهر دیگر نماینده کرمانشاه در این مسابقات طلای پرتاب وزنه را از آن خود کرد و منیژه جلالی نیز در ماده پرتاب دیسک مدال برنز را بر گردن آویخت.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.