معاون عمرانی امور تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: تلاش می‌کنیم ساختمان جدید پارک علم و فناوری کرمانشاه جزء مصوبات سفر هیات دولت به استان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا بختیاری  گفت: سیاست دولت این است که به جای شروع پروژه‌های جدید، پروژه‌های نیمه تمام موجود را تکمیل کند.

وی ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه را یکی از این پروژه‌های نیمه تمام دانست و افزود: فضای این پروژه در طرح کلی 45 هزار مترمربع است و در حال حاضر مجوز 20 هزار مترمربع از آن اخذ شده است.

معاون عمرانی امور تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به فضا و بزرگی این پروژه، یادآوری کرد: این امر هزینه پروژه را زیاد و روند اجرای آن را کند کرده است.

بختیاری از این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های پارک علم و فناوری در کشور یاد کرد و گفت: تلاش می‌کنیم ساختمان جدید پارک علم و فناوری کرمانشاه را جزو پروژه‌های اولویت دار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به لحاظ تامین اعتبار قرار دهیم.

وی کل اعتبار هزینه شده برای ساخت این پروژه را 12 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: به نظر می‌رسد این ساختمان برای تکمیل به حدود 12 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داشته باشد.

به گفته این مسئول، رقمی که امسال برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده نیز سه میلیارد تومان است که اگر تخصیص پیدا کند، روند اجرای پروژه تسریع خواهد شد.

بختیاری افزود: این ساختمان اکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: در صورتی‌که ساختمان جدید پارک علم و فناوری کرمانشاه تامین اعتبار شود، طی یک یا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.