فرمانده پلیس راه کردستان از کاهش 16 درصدی انواع تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی در اردیبهشت‌ ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عیسی گوهری با اعلام این مطلب افزود: در زمینه تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 16 درصد در استان کاهش داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه میزان تصادفات منجر به فوت در مدت زمان یاد‌شده نسبت به سال گذشته برابر بوده است، گفت: بیشترین عامل تصادفات در استان تجاوز به چپ و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز بوده است.
فرمانده پلیس راه کردستان خاطرنشان کرد: محورهای سنندج ـ مریوان و سقز ـ بوکان بیشترین آمار تصادفات را در سطح جاده‌های استان به خود اختصاص داده‌اند.
گوهری از برخورد جدی با متخلفان راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: هدف پلیس از سخت‌گیری در این زمینه جریمه کردن مردم نیست، بلکه ایجاد بستری امن برای جلوگیری از وقوع هر نوع حادثه ناگوار برای مردم بومی و مسافران در جاده‌های استان است.
وی افزود: بر اساس آمار بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت در استان مربوط به رانندگان غیربومی است که به دلیل عدم آشنایی با جاده‌های استان زمینه بروز تصادفات ناگوار و از دست رفتن جان چند نفر را فراهم می آورند.
برچسب ها: کاهش ، تصادفات ، خسارت ، فوت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.