مدیرکمیته امداد شهرستان سروآباد گفت: کمیته امداد امام (ره) در سال گذشته بیش از 9 میلیارد ریال زکات دراین شهرستان جمع آوری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مسعود شهبازی گفت: میزان تعهد جمع آوری زکات در سال گذشته هشت میلیارد ریال بود که با جمع آوری بیش از 9 میلیارد ریال شاهد تحقق 123 درصدی زکات در شهرستان سروآباد بودیم

وی افزود: شهرستان سروآباد با جذب 123 درصدی زکات رتبه نخست جمع آوری زکات در استان را به خود اختصاص داد.

مدیرکمیته امداد شهرستان سروآباد بیان کرد:زکات جمع‌آوری شده در زمینه های احداث مساجد، خانه های عالم، درمان نیازمندان و مددجویان، کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان، خرید مسکن مددجویان و اشتغال فرزندان خانواده‌های زیرپوشش هزینه شده است.

وی به پروژه های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: از محل زکات جمع آوری شده 730 میلیون ریال برای احداث پروژه های این نهاد تخصیص داده شد.

وی درادامه افزود: با توجه به فرهنگ نوع دوستی و حس همدردی که در بین شهروندان سروآبادی هست، انتظار داریم در سال جاری زکات جمع آوری شده به 10 میلیارد ریال نیز برسد.

شهبازی گفت: از جمعیت 50 هزار نفری شهرستان سروآباد 10 هزار نفر در قالب چهار هزار و 500 خانوار از مزایا و خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.