رییس صندوق رفاه دانشجویی از شعار ارتقاء کیفیت خوابگاه‌ها، اصلاح الگوی مصرف، اقدام و عمل برای هفته خوابگاهها خبر داد و گفت: ویژه برنامه گرامیداشت این هفته در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره هفته خوابگاه‌ها عنوان کرد: هفته خوابگاه‌های دانشجویی از روز شنبه 25 لغایت 31 اردیبهشت ۹۵ آغاز می شود و دانشگاه‌ها برای برگزاری مراسم این هفته ملزم به تشکیل ستاد همکاری شدند.

وی شعار کلی هفته خوابگاه‌ها را ارتقاء کیفیت خوابگاه‌ها، اصلاح الگوی مصرف، اقدام و عمل دانست و ادامه داد: در واقع هفته خوابگاه‌های دانشجویی امسال با شعار کلی بهبود فضای خوابگاهی گرامی داشته می‌شود.

یزدان مهر نام گذاری روزهای این هفته را به شرح زیر اعلام کرد:
شنبه 25 اردیبهشت با نام زندگی جمعی، تعامل فرهنگی، انسجام و وحدت ملی

یکشنبه 26 اردیبهشت با نام زندگی خوابگاهی، مدیریت مشارکتی، حقوق شهروندی

دوشنبه 27 اردیبهشت با نام سیمای مطلوب زندگی دانشجویی، کارآفرینی و نوآوری

سه شنبه 28 اردیبهشت با نام نهادهای عمومی مردمی، خیرین و خوابگاه سازی

چهارشنبه 29 اردیبهشت با نام تغذیه سالم، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و مشاوره 

پنج شنبه 30 اردیبهشت با نام اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی 

جمعه 31 اردیبهشت با نام ورزش اوقات فراغت (استفاده از زمان، منابع و امکانات)

رییس صندوق رفاه دانشجویی گفت: از دانشگاه‌ها درخواست کردیم برای گرامیداشت این هفته و هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن ستادی با حضور معاونان و مدیران دانشگاه تشکیل دهند و با مشارکت شورای صنفی و انجمن‌های علمی، فرهنگی دانشجویی برنامه ریزی و اقدام لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در نظر دارد در نشست آتی معاونان دانشجویی سراسر کشور از دانشگاه هایی که در این هفته طرح ها و ابتکارات نو و ارزنده ای را به کار گرفته‌اند تقدیر کند، یادآور شد: نشست و ویژه برنامه‌ به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها با حضور مسئولان صندوق رفاه و محمد فرهادی وزیر علوم در دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار