محمد همایون برلاس ولسوال فیروزنخچیر، می گوید که مولوى عبدالمجید ملا امام قریه گنبدان، شب گذشته هدف تیر افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،افراد مسلح ناشناس در ولایت سمنگان، ملاامام قریۀ گنبدان ولسوالى فیروزنخچیر را به قتل رسانده و از سوى دیگر، دو کودک در نتیجۀ انفجار ماین در مرکز این ولایت جراحت برداشته اند.

محمد همایون برلاس ولسوال فیروزنخچیر، می گوید که مولوى عبدالمجید ملا امام قریه گنبدان، حوالى ساعت ٨ شب گذشته، از خانۀ خود به سوى مسجد در حال حرکت بود که هدف تیرهاى افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.

وى گفت که پولیس بعد از آن، به ساحۀ این رویداد رفته که بالاى آنها نیز فیر صورت گرفته و در نتیجۀ آن، یک ساتنمن نیز زخم برداشته است.

وى علاوه کرد که پولیس، بعداً ده تن از باشندگان منطقه را در ارتباط به این حملات دستگیر نموده است.

منیر رحیمى سخنگوى قوماندانى امنیه سمنگان گفت که شش تن از این افراد، در ارتباط به حمله بر مولوى عبدالمجید و چهار تن دیگر به اتهام حمله بر پولیس، دستگیر شده اند.

بر اساس یک خبر دیگر، دو کودک که ١٢ و ١۴ سال سن دارند، در منطقۀ میرکلال از مربوطات مرکز سمنگان، به اثر انفجار ماینى که از گذشته در منطقه باقى مانده بودند، جراحت برداشته اند.

وى گفت که از بین آنها پاهاى یک کودک زخمى قطع شده و حالت صحى کودک دیگر، قابل اطمینان است؛ در حال حاضر هر دو کودک، در شفاخانه ولایتى سمنگان تحت تداوى قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار