همزمان با روز جهاني كارگر در مراسمي از ٢٠٠ كارگر شهرداري مشهد تقدير شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ شهردار مشهد در اين مراسم گفت:کار و تلاش جوهر زندگی است و در فرهنگ ملی ایران و آموزه‌های دینی ما جایگاه ویژه‌ای دارد.
سيد صولت مرتضوي افزود:اگر جامعه‌ای به پیشرفت رسیده و بنا به تعابیر امروزی تولید ناخالص ملی آن جامعه افزایش پیدا کرده به برکت کار و کارگر است.
وي با بیان اینکه کار کردن نوعی عبادت است، اظهار کرد: آن شخصی که برای معیشت خود و خانواده‌اش و همچنین بهبود وضعیت زندگی خود تلاش می‌کند در صف مقدم جبهه مبارزه می‌کند.
شهردار مشهد یکی از مولفه‌‌های رسیدن به استقلال اقتصادی را تلاش، کار و کوشش عنوان كرد و افزود:ما به عنوان خادمان مردم در شهرداری مشهد بر دستان پینه بسته تمام کارگران بوسه می‌زنیم و این بوسه در زمره افتخارات ما قرار دارد چرا که فعالیت کارگران به مجموعه شهرداری مشهد عزت می‌دهد.
مرتضوي تصریح کرد: همکاران ما در شهرداری خصوصا کارگران با اقداماتی که انجام داده‌اند موجبات روسفیدی ما پیش چشم شهروندان و زائران فراهم کرده‌اند.
‌وي همچنین ضمن تشکر ویژه از کارگران و خانواده‌های آنان بیان کرد: فعالیت کارگران ما در ایام نوروز و دیگر روزهای سال زبانزد خاص و عام است.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد نيز در حاشيه اين مراسم بیان کرد: با توجه به اینکه خانواده کارگران شهرداری نقش بسزایی دارند این مراسم با حضور خانواده آنان برگزار و از همسرانشان نیز تقدیر به عمل آمد. خليل الله كاظمي در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارگران خدمات شهری مشهد گفت: در حال حاضر حقوق‌ و مزایای کلیه کارگران از صورت وضعیت شرکت کسر و به طور مستقیم از سوی شهرداری پرداخت می‌شود تا دغدغه کارگران رفع شود؛ همچنین عیدی و پاداش کارگران خدمات شهری قبل از همکاران شهرداری پرداخت می‌شود. وي افزود: طبق بررسی انجام شده بالغ بر 95 درصد از کارگران شهرداری معضل دریافت به موقع حقوق و مزایای خود را ندارند همچنین لیست بیمه آن‌ها نیز کنترل می‌شود.  معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد ياداور شد:در حال حاضر در حوزه خدمات شهری هیچ کارگر خارجی مشغول به فعالیت نیست.
است.
در پايان اين مراسم از 200 کارگر شهرداری مشهد در حوزه تنظیف و رفت و روب شهری، فضای سبز، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، الیت و قطارشهری تقدیر شد.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار