مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوی گفت: براي نخستين بار معاونت امداد مستضعفان در آستان قدس رضوي راه انداری شد.

راه اندازی معاونت امداد مستضعفان در آستان قدس رضويبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، محمدامين توكلي زاده با معرفی "مصطفي خاكسار قهرودي" به عنوان معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي افزود: در منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب اسلامي كه در حكم توليت آستان قدس رضوي آمده، توجه به محرومان در اولويت قرار گرفته است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در اين حكم بر حمايت جدي از مستضعفان تاكيد كرده اند.
وي ادامه داد: بر اين اساس و بنا به دستور حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي توليت آستان قدس رضوي سطح خدمات رساني به محرومان ارتقا يافت و معاونت امداد مستضعفان در اين مجموعه راه اندازي شد.
خاكسار قهرودي پيش از اين مسووليتهاي رياست سازمان حج و زيارت، معاونت مشاركتهاي مردمي كميته امداد امام خميني(ره) و فرماندهي سپاه سيستان و بلوچستان را بر عهده داشته است.
پيش از اين نيز موسسه امداد آستان قدس رضوي اقدامات زيادي در زمينه كمك به خانواده هاي نيازمند در قالب اهداي اقلام مورد نياز در مقاطعي از سال از محل درآمد موقوفات انجام مي داد اما اكنون رسيدگي به خانواده هاي نيازمند در سطح گسترده تر در دستور كار معاونت امداد مستضعفان آستان قدس قرار گرفته است.
آستان قدس رضوي شامل شش معاونت از جمله معاونت اماكن متبركه و امور زائران، معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي، معاون توسعه مديريت و پشتيباني، معاونت املاك و اراضي، معاونت امور حقوقي و موقوفات، معاونت فني و عمران موقوفات است كه اكنون معاونت امداد مستضعفان نيز به آن اضافه شده است.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.