ویژه برنامه «مشق شیدایی» به تکریم معلمان عرصه دفاع مقدس می پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هم زمان با هفته گرامیداشت معلم و کار و کارگر  برنامه «صبح و گفتگو» ، ویژه برنامه ای است که به صورت زنده برای شنوندگان روی آنتن می‌رود. 

همچنین این برنامه رادیویی هر روز در هفته معلم و کار و کارگر با پرداختن به مقام معلم و نقش کارگر در بنی اقتصاد مقاومتی با حضور مهمانهای ویژه به گفتگو می نشیند.

برنامه صبح و گفتگو هر روز از ساعت 6:30 الی 8:00 از شبکه رادیویی گفتگو پخش می شود.

تکریم مقام معلم و عرصه های دفاع مقدس  در مشق شیدایی امشب  

بـرنامه رادیویی «مشق شیدایی» امشب ، بـا عنوان تکریم مقام والای معلم و دفاع مقدس با حضور سرهنگ محمود حسینی، رئیس دایره و صنایع اطلاعات ارتش و سرهنگ بهنام امید ، که همسرانشان معلم هستند، و حمیدرضا بختیاری، معلم نمونه و جانباز و عبدالحمید شمس اللهی، آزاده جانباز و معلم درخصوص این روز بزرگ و مقام و رسالت معلم و دفاع از ارزشها گفتگو خواهند کرد. 

این برنامه در دو ساعت شامل بخش های متنوعی از گفتگوها، گزارش ها و برنامه های ویژه است که می توانید شنونده آن باشید.

بـرنامه «مشق شیدایی» به تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده و اجرای ناصر خیرخواه امشب 11 اردیبهشت سـاعت 22:00 از شبکه رادیویی گفتگو بطور زنده پخش می شود.

ساختمان ضد زلزله یا خانه های امن برای زندگی
در ایـن بـرنامه از گفتگوی علمی ، موضوع ساختمان ضد زلزله و یا به عبارتی دیگر ساختمان های امن با حضور آقایان دکتر زارع عضو هیئت علمی پژوهشگاه زلزله و دکتر مرتضی بسطامی عضو هیئت علمی پژوهشگاه زلزله  بررسی خواهد شد.

 امروزه با گسترش علوم و پيشرفت بشر در عرصه مادي و معنوي در جهان كنوني چرایی عدم بهره گیری از تکنولوژی نوین  و ضرورت های همگام بودن با تکنولوژی همیشه وجود دارد. بر همین اساس درخصوص ساختمان ضدزلزله از شعار تا واقعیت در چه کیفیتی قرار دارد و تعریف واقعی خانه امن چیست؟، در این برنامه گفتگو خواهد شد. 

بـرنامه گفتگوی علمی به تهیه کنندگی سید محمد احمدی و اجرای ناصر خیرخواه 11 اردیبهشت سـاعت 21:00 از شبکه رادیویی گفتگو پخش می شود.

الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری
امروز شنبه 11 اردیبهشت شنونده برنامه گفتگوی سیاسی باشید، وقتى می گوییم الگوى ایرانى - اسلامى، یعنى یک نقشه جامع،  بدون نقشه جامع، دچار سردرگمى خواهیم شد.

وضعیت مطلوب باید تصویر شود و چگونگى رسیدن از وضع موجود به آن وضع مطلـوب هـم بایستى بیان شود.

یقیناً سؤالات زیادى مطرح خواهد شد؛ این سؤالات بایستى دانسته شود ؛ در این برنامه با حضور کارشناسان به این سؤالها پاسـخ داده می شود.

ایـن گفتگوبـه تـهیـه کنندگی فریدون ماهر، امروز سـاعـت17:30 از شبکه رادیـویی گفتگو پخش می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار