راه‌اندازی سامانه 1521 برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه 1521 با هدف ارتقای رضایتمندی مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛به نقل روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد داود راهزادی اظهار کرد: سامانه 1521 با هدف ارتقاء رضایتمندی مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار راه‌اندازی شد.
 
وی با تشریح دیگر دلایل راه‌اندازی این سامانه در کهگیلویه و بویراحمد،  اظهار داشت: مشترکین برق با مراجعه به این سامانه می‌توانند قبوض برق خود را از طریق تلفن‌های همراه و یا تلفن ثابت پرداخت کنند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکان برق با مراجعه به این سامانه از طریق تلفن‌های خود دیگر نیازی به مراجعه حضوری در بانک‌ها، عابر بانک‌ها و یا نواحی برق در این استان ندارند.
 
راهزادی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پیشرو در اجرایی کردن سامانه 1521 در کشور است، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی این سامانه حدود 500 میلیون ریال است..
 
وی افزود: حدود 230 هزار مشترک با تعرفه‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که برای پرداخت قبوض برق خود می‌توانند به سامانه 1521 مراجعه کنند..
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد که راه‌اندازی سامانه 1521 در راستای تحقق بخشی اقدام و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی بوده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.