جبران کم‌کاری مسئولان توسط دوستداران طبیعت در پارک جنگلی یاسوج

با پاکسازی انبوهی از زباله‌ها، جبران کم‌کاری مسئولان توسط دوستداران طبیعت در پارک جنگلی یاسوج در یک روز سبز بهاری انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛به همت چند تشکل مرد‌م‌نهاد حامی و دوستدار طبیعت که از همه قشرها و سنین در آن حضور داشتند پارک جنگلی شهر یاسوج از زباله‌های انبوه پاکسازی شد.

بر اساس این گزارش، پارک جنگلی که یکی از نقاط تفریحی و گردشگری شهر یاسوج محسوب می‌شود و مسئولان در گزارش‌های خود مدام از این پارک و خدمات و اقدامات خود سخن می‌گویند این روزها به تپه‌ای از زباله‌دانی تبدیل شده و گویی مسئولان برای پاکسازی آن عزم و اراده‌ای ندارند.

 این اقدام طبیعت‌دوستانه که همراه با پیاده‌روی برای سلامت در هفته سلامت بود؛ گروه‌هایی همانند حامیان طبیعت زاگرس، رفتگران طبیعت، گروه سلامت کوهستان و نهضت سبز زاگرس حضور داشتند.

در همین خصوص امین عباسی با بیان این که شهر یاسوج شهری گردشگرپذیر بوده و مهمانان و مسافران و گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند؛ پاکسازی و زیباسازی و سالم‌سازی این شهر را وظیفه همه مسئولان دانست.

مسئول انجمن حامیان طبیعت زاگرس تصریح کرد: این انجمن برنامه‌های مختلفی را برای حفاظت از محیط زیست در برنامه دارد و در آینده نیز اقدامات بیشتری از سوی اعضای این گروه برای کمک به سالم‌سازی طبیعت انجام می‌شود.

فریده فتاحیان یکی از اعضای طبیعت‌دوست این گروه وضعیت پارک جنگلی را از نظر زباله‌ها بسیار بد توصیف کرد و گفت: مسئولان باید چنین فضاهایی را که پذیرای مسافر و گردشگر است بهتر حفظ کرده و ساماندهی کنند.

این عضو گروه حامیان طبیعت زاگرس، وضعیت زباله‌ها را در پارک جنگلی و بسیاری از اماکن گردشگری یاسوج غیرقابل تحمل ذکر کرد و گفت: ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم اما این مسئولان هستند که باید به فکر راهکار و چاره برای سالم‌سازی طبیعت و فرهنگ‌سازی از تریبون‌های مختلف از جمله رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باشند.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.