غربالگری 15 هزار دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و مهدهای‌کودک‌ در گچساران

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: معاینه و غربالگری 15 هزار دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و مهدهای کودک‌ طی سال گذشته در این شهرستان صورت گرفته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ستار اسدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان گچساران طی سال گذشته افزون بر 56 خدمت و فعالیت در عرصه بهداشت و درمان این شهرستان انجام داده است.
 
وی افزود: برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 128 پرستار و کادر درمانی مورد نیاز بیمارستان 96 تختخوابی ابن‌سینا و پذیرش 40 دانش‌آموز بهورزی و خرید کلیه تجهیزات اداری و رفاهی مورد نیاز از جمله اقدامات شبکه بهداشت گچساران طی سال گذشته بوده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: طی سال گذشته افزون بر 30 هزار مورد خدمات دندانپزشکی به مراجعه‌کنندگان کلنیک دندانپزشکی ارائه شده است.
 
اسدپور از انجام 10 هزار مورد خدمات فیشور سیلانت و فلوراید‌ترابی طی سال گذشته سخن گفت و افزود: این خدمات در مدارس و کلنیک دندانپزشکی گچساران انجام شده است.
 
وی از جمع‌آوری بیش از 5 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد و گفت: در این خصوص با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت گرفته است.
 
اسدپور توزیع چهارهزار مسواک و خمیر دندان به مناسبت هفته دندانپزشکی میان دانش‌آموزان مدارس گچساران را از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان طی سال گذشته عنوان کرد و افزود: معاینه و غربالگری 15 هزار دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و مهدهای کودک نیز طی سال گذشته صورت گرفته است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از اجرای 5 مانور آلودگی مواد غذایی، آتش‌سوزی، زلزله و اغتشاش در میان دانش‌آموزان خبر داد.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.