طرح گازرساني به 18 روستاي گچساران و باشت در دست اجراست

رئيس شركت گاز ناحيه گچساران و باشت گفت: گازرساني به 18 روستاي اين شهرستان ها در قالب پنج پروژه در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ناصر دلفريان  افزود: براي اجراي اين تعداد طرح اعتباري بيش از 85 ميلياردو 706 ميليون ريال نياز است.
وي بيان كرد: فاز دوم خط انتقال گاز رساني به روستاي آبدهگاه به طول 27 كيلومتر با اعتباري بيش از دو ميليار د و 200 ميليون ريال، 26 كيلومتر خط انتقال گاز رساني به روستاهاي انجير سياه، آب توت و آبچيرك و خط انتقال گازرساني به روستاي خربل به طول هشت كيلومتر از پروژه هاي در دست اجرا در اين دو شهرستان است.
دلفريان گفت: خط انتقال گازرساني به روستاهاي ملا سرتيپ، اسلام آباد غورك، غورك عليا و سفلي، حاج قلندر، چمخون، بيدستان ، دره دره و برافتات به طول 36 كيلومتر و اعتبار 30 ميليارد ريال و خط انتقال و شبكه گذاري داخلي گاز روستاهاي آبريگون و گناوه از ديگر طرح هاي در دست اجراي اين شهرستان ها است.
وي ابراز كرد: نصب علمك گذاري 250 انشعاب با اعتباري بيش از يك ميلياردو 570 ميليون ريال از ديگر پروژه هاي در دست اجرا در شهرستان هاي گچساران و باشت است.
دلفريان گفت: با بهره برداري از اين تعداد پروژه بيش از يكهزارو 500 نفر در اين روستاها از نعمت گاز طبيعي برخوردار خواهند شد.
نصب 238 علمك فلزي و پلي اتيلن ، اجراي 11 هزارو 280 كيلومتر شبكه فلزي و پلي اتيلن، نصب444نصب كنتور و رگولاتور از مهمترين كارهاي اجرا شده در سال گذشته است.
در حال حاضر 53 روستا در گچساران و 29 روستا در باشت از نعمت گاز برخوردارند.
30 روستا در اين شهرستان ها با جمعيتي بيش از شش هزار نفر در دولت يازدهم گازرساني شد
انتهای پیام /ف
برچسب ها: گازرسانی ، روستا ، نصب ، علمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.