دیروز مراسم بدرقه تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در این مراسم چهره های سرشناسی حضور داشتند و از معاون اول رئیس جمهور گرفته تا مسئولان ورزشی و خانواده هندبال بدرقه ی با مسمایی را برای هندبالیست ها برگزار کردند.

اجنبی متعصب یا حرفه ای با سیاست

در میان مهمان های مراسم بدرقه برانکو ایوانکوویچ در بین مهمان ها ناخود آگاه حس خوب تعصب به ورزش ایران به هر آنکه در سالن جضور داشت دست داد تا بدانیم این مربی رفتارش طبق قرارداد نیست و برخی اوقات دلی در مراسم شرکت می کند و این باعث افتخار است که میهن ما برای این دو مربی از اهمی بالایی برخوردار است.

اجنبی متعصب یا حرفه ای با سیاست

از طرفی اگر کمی بدبینانه موضوع را تحلیل کنیم باید گفت عجب سیاستی دارد  برانکو و بازهم بیشتر از دیروز خود را در دل ایرانی ها جا کرد تا بعد از اینکه عذر وی به هر دلیلی خواسته شد یک پشتوانه عظیم از حمایت های اهالی ورزش را بدست بیاورد و البته مسئولان هم شاید در جو این حمایت از تصمیم های مواقع بحرانی خود عدول کنند.

اجنبی متعصب یا حرفه ای با سیاست

برانکو در این باره استثنا است چرا که وی قبلا هدایت تیم ملی فوتبال ما را در جام جهانی نیز در کارنامه دارد و اما نکته حائز اهمیتش در نتایجی است که این فصل با پرسپولیس گرفته است.

اجنبی متعصب یا حرفه ای با سیاست

اما  جای کی روش در این مراسم خالی بود چرا که این روزها همانقدر که طرفدار دارد مخالف هم دارد با این حرکت می توانست یک کیش جدی به مخالفان بدهد و عِرق خود را به ایران نشان دهد و اینجاست که باید گفت: اجنبی با تعصب یا حرفه ای  سیاستمدار...

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار