سرمربی تیم ملی هندبال ایران معتقد است تیم کشورمان باید برای کسب تجربه در رقابت‌های انتخابی المپیک حضور یابد و صحبت از صعود آرمانگرایی است.

عرفان اسماعیلاگیچ، امروز پس از آخرین تمرین تیم ملی هندبال در تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب، به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متاسفانه بسیاری از بازیکنانم در آخرین اردوی تیم ملی آسیب دیده بودند. عده ای به علت مشکلات خانوادگی نیامدند و به این ترتیب تیم کاملی در اختیارم نبود. 

وی با تاکید بر اینکه نتوانستیم هماهنگی لازم را انجام دهیم، اضافه کرد: در این اردو 4بازیکن جدید به تیم اصافه کردم که برای آینده تیم ملی خوب است. با ادامه دادن تمرینات آنها را برای آینده پرورش دادم و امیدوارم در آینده به بازیکنان ارزشمندی برای تیم ملی تبدیل شوند.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران در خصوص تیم‎‌های همگروه ایران در انتخابی المپیک گفت:باید بدانیم به دیدار تیم های درجه یک دنیا می رویم. اسپانیا و سوئد برای مقام اول و دوم به این مسابقات می آیند و می جنگند. البته این بازیها تجربه خوبی برای تیم ایران است. امیدوارم بازیهای خوبی به نمایش بگذاریم. اگر بخواهیم جور دیگری فکرکنیم و شعار دهیم آرمان گرا می‌شویم.اگر بخواهیم نتیجه خوبی بگیریم باید سالها برنامه ریزی کنیم .آمادگی داشته باشیم. بازیکنان قوی در اختیارمان باشد و سرانجام تمرینات خوب ، مداوم و بازیهای دوستانه و تدارکاتی برون مرزی مناسب. این‌ها رموز موفقیت هر تیمی به حساب می‌آید. 

اسماعیلاگیچ ادامه داد: البته به عنوان سرمربی تیم ملی ناامید نیستم. اگر می خواهید قولی بدهم، قول قهرمانی نمی دهم. نباید ایده‌آل گرا باشیم و من توضیح دادم در چه صورتی ایده آل خواهیم بود. اگر توان کافی نداشته باشیم نمی توانیم امیدوار باشیم. نمی توانیم بدون هیچ تلاشی نتیجه بگیریم. 

وی تاکید کرد: باید مقابل قدرت‌های هندبال با تمام توان بجنگیم و کسی بدون تلاش نتیجه نمی گیرد. در هیچ کاری. اگر شما می خواهید هندبال خوبی داشته باشد باید مداوم تمرین کنید، پشتکار داشته باشید و امکانات لازم در اختیار بازیکنان بگذارید. ضمن اینکه از لحاظ مالی بازیکنان خود را تامین کنید و آن‌ها را دلگرم نگه دارید. اینجا که دانشگاه نیست. ورزش حرفه ای باید مدام تمرین شود وبا گوشت وخون بازیکن اجین شود. کار یکی دو ماه نیست بلکه برنامه همیشگی و مداوم است. بازیکنان باید جایگاه خود رابشناسند. برای جایگاه تلاش کنند.
 کاروان تیم ملی هندبال ایران، بامداد پس فردا چهارشنبه 18 فروردین تهران را به مقصد استانبول و سپس کپنهاگ ترک می‌کند تا از این طریق خود را به سوئد برساند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار