سرمربی تیم هندبال منتخب تهران:نبود حامیان مالی برای لیگ 94 مشکلاتی بوجود آورد و باعث کاهش انگیزه بازیکنان و باشگاه ها در ادامه لیگ شد.

سرمربی تیم منتخب تهران در خصوص لیگ برتر هندبال سال 94 در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:لیگ برتر باشگهای هنذبال کشور در سال 94 با تغییراتی که نسبت به سالهای گذشته داشت به شکل جدیدی برگزارشد، این لیگ در آغاز به دو گروه الف و ب دسته بندی و در نهایت از هر گروه 4تیم به مرحله دوم راه یافتند. در ابتدا به دلیل این تغییرات تیم ها اشنایی زیادی با ا جدول مسابقات نداشتند که به مرور این مشکل نیز برطرف شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:به عقیده من لیگ 94 لیگی مهیج و خاص است. به طور مثال تیم منیزیم فردوس با اقتدار از شروع لیگ همه تیم ها را از پیش رو برداشت و با 12 امتیازدر صدر جدول به مرحله بعدی راه یافت.در دو بازی آخر خود با گچساران از گروه ما هم امتیاز شد که هردو با کسب امتیاز مساوی در حال حاضر در صدر جدول ایستادند.

صادقی در خصوص مشکلات لیگ 94 گفت:یکی از بزرگترین مشکلات لیگ 94 مشکلات مالی تیم ها و باشگاههای کشور بود که متاسفانه نبودن حامیان مالی صدمات زیادی وارد کرد، و باعث کاهش انگیزه بازیکنان و مربیان شد.تیم هندبال منتخب تهران که به طور کلی باشگاه نداشت و از سوی طیبی رییس هییت هندبال تهران حمایتهای زیادی شد که از ایشان تشکر می کنم .

وی افزود:فینال لیگ برتر هندبال خرداد 95 برگزار میشود امیدوارم در ادامه با وجود امتیازات مساوی و نزدیک به هم شاهد بازیهای مهیجی از تیم ها باشیم و برای صدر جدول با یکدیگر به خوبی بجنگند.

سرمربی تیم هندبال منتخب هییت هندبال تهران در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال کشورمان در سال 94 تصریح کرد:به عقیده من سال 94 برای تیم ملی هندبال سال ویژه ای بود ،چرا که در هیچ سالی ملی پوشان هندبال به این تعداد اردو و تورنمنت و بازیهای برون مرزی اعزام نشدند.با هزینه زیاد ،تلاشها و برنامه ریزیهای خوب رییس فراسیون شاهد بهترین دوران و رشد خوب هندبال طی سالهای اخیر بوده ایم.

صادقی خاطرنشان کرد:در سالهای گذشته به علت مشکلات مالی،نبود امکانات و شرایط بد اقتصادی بیشتر اوقات اردو ها تعطیل می شد. اما مهدوی به هر شیوه ای بهترین تدارکات را مهیا وملی پوشان هندبال را حمایت کرد و باعث پیشرفت هندبال نسبت به فدراسیون های دیگردر سال گذشته شد.

وی در خصوص مشکلات بوجود آمده برای تیم ملی هندبال گفت:متاسفانه اخیرا مشکلاتی در تیم ملی بوجود آمد که کمی راهیابی به المپیک را دشوار کرد. ما با اقتدار به مصاف تیم ملی قطر رفته و نایب قهرمان مسابقات انتخابی المپیک شدیم.تیم ملی هندبال متعلق به شخص یا اشخاصی نیست بلکه متعلق به میلیونها ایرانیست.

ملی پوشان باید بدانند انها نماینده ایران هستند و باید همچون سربازی از خاک وطن دفاع کنند.هیچ فرقی نمیکند آن بازیکن چه کسی باشد،من مخاطب خاصی را در نظر نمی گیرم.ملی پوشان باید به این نکته توجه داشته باشند و بدانند انها در بحث ملی متعلق به خودشان نیستندو باید پخته تر عمل نمایند.

صادقی در خصوص جام جهانی فرانسه تصریح کرد:رییس فدراسیون هندبال همچنان پیگیر این مساله است ونمیگذارد حقی از هندبال از بین برود. متاسفانه عربها با ساختار شکنی در مسابقات بحرین باعث مشکلاتی شدند.با تغییر نامه برای حضور 5 تیم از آسیا ،از شرکت ایران در مسابقات جهانی فرانسه خبری نیست ،که مسئولان همچنان دنبال راهکاری برای این مساله هستند.

حرف آخر:کار سختی در مرحله دوم مسابقات المپیک ریو 2016 در مقابل تیم های اروپایی داریم. امیدوارم در ادامه مسیر با همدلی و کار گروهی خوب ملی پوشان به نتایج خوب و قابل قبولی دست یابیم و سال 95 شاهد رویدادادها و اتفاقات خوبی برای هندبال در سراسر کشور باشیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار