سرمربی تیم هندبال کفش ملی گفت: تیم حریف را مغلوب تاکتیکهای خود کردیم ،چنان که تیم گچساران نتوانست در دفاع کاری از پیش ببرد.

صادقی : تیم حریف را مغلوب تاکتیکهای خود کردیمحمید صادقی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:در دیدار مرحله نیمه نهایی 2 لیگ برتر باشگاههای هندبال کشور تیم های گچساران و کفش ملی در سالن هندبال فدراسیون با قضاوت خوب کوبل داوری بین المللی کشورمان مجید کلاهدوزان و علیرضا موسویان به مصاف یکدیگر رفتند.

وی ادامه داد: تیم کفش ملی در 15 دقیقه نیمه نخست بسیار ضعیف عمل کرد اما در ادامه با تغییر سیستم دفاعی خوب و حمله های مکرر موفق به هماهنگی های لازم در بین بازیکنان تیم شدیم و با نتیجه تساوی 18بر18 به رختکن رفتیم.

سرمربی تیم کفش ملی کشورمان افزود:با شروع نیمه دوم بازی پر قدرتی از خود به نمایش گذاشتیم و تیم حریف را مغلوب تاکتیکهای خود کردیم ،چنان که تیم گچساران نتوانست در دفاع کاری از پیش ببرد.

صادقی در خصوص بازی تیم گچساران تصریح کرد: تیم مقابل نیز تیم پرقدرتی است ویکی از تیم های برتر لیگ برتر باشگاههای کشور به حساب می آید.

سرمربی تیم کفش ملی در مورد داوری این دیدار گفت: خوشبختانه با قضاوت خوب و کم اشتباه کوبل داوری این دیدار از قضاوت داوران بسیار راضی هستم وتاپایان این دیدار مشکلی در قضاوت پیش نیامد.

دیدار دور برگشت این دو تیم به چهارشنبه 22اردیبهشت ماه به میزبانی گچساران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار