بازیکن ملی پوش هندبال تیم ملی کشورمان گفت: بدلیل مصدومیت حضور در جام ملت های آسیا را از دست دادم و این بدترین اتفاق سال 94 برایم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی هندبال کشورمان در حالی اعزام مسابقات جام ملتهای آسیا در بحرین شد که در ترکیب اولیه خود نامی از مجتبی حیدرپور بازیکن خوب پست گوش چپ هندبال را در ترکیب خود نداشت .

وی در بازیهای انتخابی المپیک ریو 2016 عملکرد خوبی داشت و متاسفانه در آخرین رقابتهای لیگ برتر هندبال قبل از اعزام به مسابقات انتخابی از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی جدی در بازی مقابل تیم شهرداری کاشان شد و از همراهی ملی پوشان در مسابقات بحرین جا ماند.

 حیدرپور در بازیهای انتخابی المپیک قطر یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی به شمار می‌آمد و مهره قابل اتکایی برای هندبال ایران بوده است.  
وی از بازیکنانی بود که درخشش در این رقابتها منجر به مقام نایب قهرمانی تیم ایران در قطر شد.  

گفتگوی نوروزی ما را با مجتبی حیدرپور در ادامه می‌خوانید:

سال 94، سالی پر فراز و نشیب برای هندبال تیم ملی ایران بود چه خاطره خوبی از سالی که گذشت دارید؟  
بهترین خاطره من از سال 94 رفتن به مسابقات انتخابی المپیک قطر بود، حضور تیم ملی هندبال دردیدار نهایی و کسب مقام نایب قهرمانی آن رقابت ها یکی از افتخارات بزرگ هندبال در سال 94 بود. 

از خاطرات بد شما در سال 94 برای هندبال ایران از چه چیزی می‌توان یاد کرد؟
من در لیگ برتر هندبال برای تیم منیزیم فردوس بازی می‌کنم،‌در آخرین بازی لیگ قبل از مسابقات بحرین در برابر تیم شهرداری اراک دچار شکستگی از ناحیه مچ دست شدم در ابتدا فکر می‌کردم می‌توانم تیم ملی را همراهی کنم و آسیب دیدگی ام جزیی باشد و دستم را گچ نگرفتم. پس از مراجعه به پزشک متوجه شدم باید چند ماهی برای بهبودی کامل خبر کنم دیگر و تمرین انجام ندهم بنابراین بازی های جام ملت های آسیا بحرین را از دست دادم این بدترین اتفاق سال 94 من بود، علاوه بر این مساله عملکرد ضعیف ملی پوشان در مسابقات بحرین و نرفتن به جام جهانی فرانسه از حوادث بد سال گذشته بود. 

برنامه شما برای سال 95 چیست؟
در حال حاضر دستم را از گچ باز کردم و به تمرینات حرفه‌ای مشغول هستم. به اردوتیم ملی هندبال به منظور شرکت در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک دعوت شدم و تمرینات فشرده‌ای زیر نظر عرفان دنبال می‌کنیم، در صورت نرفتن به المپیک نیز امیدوارم بازی آبرومندی مقابل این سه تیم اروپایی داشته باشیم. 

نظرتون درخصوص همگروهی ایران با سه تیم اسپانیا،‌سوئد و اسلونی چیست؟
بازیهای سختی پیش رو داریم این سه تیم جز تیم های مطرح هندبال اروپا هستند و ما آزمایش سختی مقابل آنها خواهیم داشت. گرچه پیروزی سخت است اما همین که عملکرد خوبی داشته باشیم باز هم قابل قبول است.  

لیگ 94 با تمام فراز و نشیب‌ها ادامه دارد، نظرتان در خصوص لیگ برتر هندبال ایران در سالی که گذشت چه بود؟
 خوب با مصدومیتم ادامه و همراهی مسابقات لیگ نیز بازماندم اما در کل لیگ طولانی شد و تیم‌ها به خوبی با هم جنگیدند و مشخص نیست چه کسی قهرمان می‌شود امیدوارم مشکلات مالی نیز در سال جدید بر طرف شود. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار