سرمربی تیم منیزیم فردوس : از قضاوت دیدارحساس نیمه نهایی لیگ بسیار ناراضی‌ام.

شهرداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دیدار نیمه نهایی بسیار سنگین بود متاسفانه از داوری لطمه زیادی در این دیدار دیدیم. منتظر فیلم این دیدار هستم تا اعتراض کتبی خودم را به فدراسیون ارسال کنیم.

مرتجی ادامه داد: داوران بسیار بد وناعادلانه قضاوت کردند.از قضاوت آنها ناراضی‌ام. تیم ها در طول مسابقات لیگ یک سال تلاش و مبارزه می کنند خود را به دیدار نیمه نهایی لیگ برتر برسانند ا ما متاسفانه با اشتباهات داوری بیش از حد آنها همه زحمات‌شان در دیدار نیمه نهایی بر باد  می‌رود. اگر تلاش بازیکنانم نبود این نتیجه مساوی را نیز بدست نمی آوردیم.

وی ادامه داد: از کمیته داوران تقاضا دارم در انتخاب کوبل داوری دیدارهای حساس نیمه نهایی لیگ برتر بیشتر دقت کنند. اگر این داوران جوان بودند دلیل این سوت های پی در پی و اشتباه را نشان کم تجربگی و جوانی آنها می‌دانستیم اما جای تاسف است که این کوبل، داوران با تجربه هندبال بودند و این همه اشتباه از آنها سرزد. در مواردی حتی کارت قرمز منجر به اخراج هم نادیده گرفته شد. به نظر من اگر اشتباهات این کوبل را یک نوجوان هندبالیست هم می‌دید تشخیص می داد که داوران دچار اشتباهات پی در پی شدند. متاسفانه در مرحله ای هستیم که دیگر جای جبران اشتباهات نیست و باید بیشتر دقت کنیم.

مرتجی در ادامه درباره دیدارنیمه نهایی بین تیم های منیزیم فردوس و مس کرمان توضیح داد: دیدار نیمه نهاییی به میزبانی کرمانی ها برگزار شد. بازیکنانم با دیدن بی عدالتی داوران در جوی مشنج و پر از استرس تمام تلاش خود را به نمایش گذاشتند. نیمه نخست را با تساوی 11 بر 11 به رختکن رفتیم. تیم مس کرمان نیز بسیار پر انرژی ،جاندار و محکم بازی کرد. با قضاوت بد داوران انرژی و روحیه آنها دو چندان شده بود. متاسفانه خود من و تیمم از نظر روانی به هم ریختیم و در نهایت با تلاش خوب بازیکنانم با نتیجه مساوی 22 بر 22 از زمین خارج شدیم . امیدوارم در آینده شاهد چنین بی‌عدالتی هایی در هندبال نباشیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار