لژیونر تیم ملی کشورمان به عنوان دروغ سیزده گفت:در سال 95 قرارداد تیم هندبال میلیاردی و با این حساب مشکلات مالی هندبالیست‌ها برطرف شد.

استکی: قرارداد هندبال میلیاردی شدبه گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی هندبال کشورمان ایران در حالی عازم مسابقات جام ملتهای آسیا در بحرین شد که در ترکیب اولیه خود سجاد و اله کرم استکی دو بازیکن لژیونر کشورمان را نداشت،اله کرم به دلیل وجود مشکلات با مسئولان به بحرین نماید سجاد نیز به علت مشکلات شخصی از اواسط مسابقات بعد از دیدار مقابل بحرین به تیم ملی پیوست این در حالی بود که تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات مرحله اول انتخابی المپیک ریو 2016با درخشش و گلزنی‌های سجاد استکی موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات قطر شد. این لژیونر کشورمان در سال 94 چند ماهی بازیکن اشتوتگارت آلمان بود و با این تیم قرارداد چند ماهه امضا کرد.
 
در مدتی که برای این باشگاه آلمانی بازی می کرد عملکرد خوبی از خود نشان داده پس از آن برای ارزیابی باشگاه های فرانسه و عقد قرارداد به تیم اله کرم ملحق شد اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی موفق به عقد قرارداد با باشگاه های فرانسه نشد.
 
سجاد بعد از مسابقات بحرین با تیم الغرافه قطر قرارداد امضا کرد و در حال حاضر برای این تیم گلهای زیادی به ثمر رسانده و عملکرد خوبی از خود نشان داده است.
 
سجاد استکی از جمله بازیکنانی است که مهره کلیدی برای هندبال ایران به شمار می آید و به این ترتیب نگاه های علاقه‌مندان هندبال برای حفظ دیدارهای حیاتی همیشه به سجاد دوخته شده، وی تجربه بازی در لیگ های اروپا و قطر را دارد و در بسیاری از دیدارها به چهره درخشان تیم ملی هندبال ایران بدل شد تا شاگردان عرفان به مقام پنجم هفتمین جام ملتهای آسیا برسند.
 
گفتگوی نوروزی ما را با لژیونر تیم ملی هندبال کشورمان در ادامه می‌خوانید:  
 
سال 94 برای هندبال ایران پراز فراز و نشیب بود بهترین خاطره شما از سالی که گذشت چه بود؟
به نظر من سال 94 برای هندبال ایران پراز افت و خیز بود، هم اتفاقات خوبی رخ داد و هم اتفاقات بد،اعزام مسابقات انتخابی به قطر و کسب مقام نایب قهرمانی برای هندبال جزء افتخارات بزرگ هندبال بود، اما متاسفانه از دست دادن سهمیه جام جهانی فرانسه شامل بدترین اتفاقات هندبال ایران بود.به نظر من هیچ پیشرفتی در هندبال ایران وجود نداشت،منحل شدن تیم شامل یکی از اتفاقات بد برای هندبال بود از جهتی نایب قهرمانی فینال تکرار نشدنی بود، با اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم جهانی شویم و این جای تاسف است.
 
با توجه به اینکه در لیگ آلمان بازی های قابل قبولی به نمایش گذاشتید دلیل بازگشتتان به ایران و سپس حضور در تیم الغرافه قطر چه بود؟
بله من در ابتدا می خواستم با تیم فرانسه قرارداد ببندم،‌اما با توجه به مشکلاتی که داشتم یکی دو ماه به ایران برگشتم، مسئولان تیم الغرافه قطر بازی های من را دیده بودند و به من پیشنهاد حضور در این تیم را دادند، من پیشنهاد قطری ها را پذیرفتم و به راحتی ویزای من برای حضور در قطر صادر شد.از این تیم بسیار راضی هستم و با هم تیمی‌هایم و مربی مشکلی ندارم.
 
لیگ 94 هم با فراز و نشیب خود ادامه دارد این لیگ را چگونه ارزیابی می کنید؟
 بله، لیگ 94 شرایط خوبی نداشت و همچنان ادامه دارد تیم ثامن از ابتدای لیگ انصراف داد، نبود حامیان مالی یکی از مشکلات عدیده لیگ هندبال شده و کار باشگاه ها برای ادامه لیگ سخت شده،‌در گذشته دو الی سه اسپانسر خوب وجود داشت و تیم ها را به خوبی حمایت میکرد اما متاسفانه از لیگ امسال از حامیان مالی تیم ها خبری نبود، این مسئله به جایی رسید که نماینده باشگاهی در آسیا ندارین همزمان با بازیهای لیگ اردو تیم ملی هم داشتیم و همین مساله برای بازیکنان مشکلاتی به وجود آورده بود.
 
نظرتان در مورد مرحله دوم انتخابی المپیک و تیم های هم گروه ایران چیست؟ 
شرایط بسیار سختی وجود دارد متاسفانه تعدادی از بازیکنان دچار مصدومیت شده‌اند، تیم های اسلونی، سوئد و اسپانیا تیم‌های خوب اروپایی هستند، برنامه ریزی ضربتی خاصی در این شرایط باید صورت گیرد.
 
برنامه شما در سال 95 چیست؟ فعلا با تیم الغرافه قطر هستم در سال جدید پس از اتمام قراردادم با این تیم به احتمال 90 درصد لژیونر یکی  از تیم‌های اروپایی خواهم شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار