کرمان؛

کاهش سرقت وافزایش امنیت شهر کرمان

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: افزایش امنیت وکاهش سرقت را نسبت به سال قبل شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ سرهنگ روانبخش در یازدهمین جلسه قرارگاه نوروزی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در راستای برقراری امنیت روز طبیعت گفت: پلیس در راستای برقراری امنیت در روز 13 فروردین همزمان با روز طبیعت با اتخاذ تدابیر لازم در کنار مردم خواهد بود. 

وی با اشاره به راه اندازی گشت‌های تلفیقی و توأم با سایر دستگاه‌های امدادی و انتظامی ذیربط در تمامی مناطق شهر کرمان، افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری دوسویه که میان مردم و پلیس برقرار است، با کاهش قابل توجهی از سرقت و افزایش امنیت مطلوب در سطح شهرکرمان نسبت سال قبل مواجه بوده ‌ایم.

وی در در خصوص تمهیدات رور 13 نوروز تمامی ظرفیت‌های پلیس به کار گرفته شده است، تصریح کرد: پلیس کرمان در مناطق جرم‌خیز و تفرجگاه ها به طور محسوس و نامحسوس مستقر هستند و از هرگونه اعمال خشونت و ارتکاب به جرمی پیشگیری خواهند کرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، این هشدارها را بسیار راهگشا و مفید دانست و گفت: پلیس با همکاری سایر نهادهای امنیتی و انتظامی از طریق مطبوعات و تبلیغات محیطی و همچنین ارائه هشدارهای پلیسی در ایستگاه های نوروزی در زمینه آگاه‌سازی شهروندان و مسافران در ایام نوروز اقدامات لازم را اتخاذ کرده است.

وی به شهروندان هشدار داد:حد امکان از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس و غیرمطمئن پرهیز کرده و تا جایی که ممکن است از خالی گذاشتن منزل خود خودداری کنند. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.