معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در نيمه دوم تعطيلات نوروزی هم با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،بنا به اعلام شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام سيد مرتضی حسینی افزود: استقبال از برنامه‌های این معاونت در نیمه‌ی دوم تعطیلات نوروزی بیشتر شده است و تمام کارکنان این معاونت با تلاش مضاعف در حال خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: البته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خدمت‌رسانی و انجام وظیفه شهرداری کرمان و به تبع آن، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان،‌ از پیش از تعطیلات نوروز آغاز شده و تا پایان تعطیلات، ادامه خواهد داشت.

حسینی اظهار کرد: تمامی اقلام تبلیغاتی نوروزی شامل نقشه و دفترچه ایمنی سفر و بروشورهای چاپ شده توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، به چاپ مجدد رسیده و در نیمه دوم تعطیلات در حال توزیع است.

‌معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان تصریح کرد: تور کرمان‌گردی تحت عنوان «کرمون‌گردون» که با همکاری سازمان اتوبوس‌رانی کرمان و حومه در حال برگزاری است؛ در این ایام با استقبال بیشتری مواجه شده و به همین جهت تلاش می‌کنیم به مسافرانی که در نیمه ابتدایی سال یا در شیفت اداری بودند یا به هر دلیل نتواسته‌اند سفر کنند؛ خدمات مشابه ارائه کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: همچنین جشن‌های ویژه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر و نیز جشن روز جمهوری اسلامی در نیمه دوم تعطیلات، در تالار خانه شهر کرمان برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.