جانشين فرمانده انتظامی استان ضمن ارائه هشدار های امنيتی، محدوديت های ترافيكی روز طبيعت در كرمان را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید گفت:پلیس در راستای تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم در روز طبیعت ندابیر ویژه ای را اندیشیده است.

وی در تشریح محور هایی كه در روز طبیعت محدودیت های ترافیكی در آن ها اعمال می شود،  افزود: در محور های "كرمان-سیرچ" ، "كرمان-كوهپایه" و همچنین "سه راهی دارزین به دهبكری" از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر به صورت یك طرفه تنها امكان ورود و از ساعت چهار بعد از ظهر تا نه شب به صورت یك طرفه تنها امكان تخلیه مسیر وجود دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: محور "كرمان- ده بالا" نیز از ساعت نه صبح تا 12 ظهر به صورت یك طرفه تنها امكان ورود و از ساعت سه بعد از ظهر تا تخلیه كامل محور به صورت یك طرفه تنها امكان تخلیه وجود دارد.

وی اقدامات پلیس را در راستای حفظ جان شهروندان ارزیابی كرد و گفت: از این رو واحد های انتظامی، پلیس راه و پلیس راهور در محورها حضور می یابند و با جدیت و قاطعیت تمام با رانندگان متخلف برخورد خواهند كرد.

سرهنگ فرشید افزود: ماموران با حضور در محور های برون شهری از تردد موتورسیكلت ها، وانت هایی كه در قسمت بار خود مسافر حمل می كنند، كامیون ها، خودرو های سنگین و كامینونت جلوگیری خواهند كرد.

وی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد تاكید قرار داد و تاكید كرد: شهروندان با توجه به خالی از سكنه شدن منازل در روز طبیعت باید مسائل پیشگیرانه را مد نظر قرار دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از حضور پر تعداد واحد های مختلف پلیس در سطح شهر خبر داد و گفت: امیدواریم با تعامل و همكاری شهروندان شاهد كم ترین حوادث ترافیكی و امنیتی باشیم

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ترافیک ، رانندگان ، تخلیه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار