معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: تحریم‌های جدید آمریکا نقض برجام نیست.

تحریم‌های جدید آمریکا نقض برجام نیستبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم والده همسر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که آیا تحریم‌های جدید آمریکا نقض برجام است یا خیر؟ گفت: در این زمینه و از لحاظ بررسی‌های حقوقی باید وزارت امور خارجه پاسخ دهد اما ظاهراً این تحریم‌ها نقض برجام نیست.

وی در ادامه با اشاره به تا کیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و همچنین برنامه های دولت در این رابطه گفت: خوشبختانه نسبت به اقتصاد مقاومتی از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید توجه شده و  این موضوع جز مبانی و برنامه های اقتصادی دولت بوده است .

وی ادامه داد: همچنین  باید گفت دولت بسته جامعی را برای اجرایی کردن محورهای سیاست های اقتصاد مقامتی مدنظر رهبری اماده کرده است و دیروز هم رییس جمهور در جلسه هییت دولت تاکید کرد تا بدون فوت وقت همه دستگاهها عملیات اجرایی بخش خود را انجام دهند.

انصاری تصریح کرد: البته باید به این نکته هم اشاره کنم که امروز بعدظهر هم نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقامتی با حضور معاون اول برگزار خواهد شد تا  راه های تسریع در اجرای سیاست های اقتصاد مقامتی را بررسی کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقامتی مبتنی بر مبانی علمی و کارشناسی است در پایان گفت: دولت قبلا بر روی بسیاری از این سیاست ها اقدام کرده و قرار شده گزارش اقدامات انجام شده در سال گذشته از طریق دستگاههای زیربط به اطلاع مردم رسانده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار