مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سطح استان کرمان 34 پایگاه اسکان مسافران نوروزی درقالب 431 مدرسه و 5 هزار و 160 کلاس درس آماده‌ سازی شده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن‌بیگی به حجم بالای سفرهای نوروزی اشاره کرد و افزود: تعدد سفرهای نوروزی، حجم بالایی از امکانات را نیز می‌طلبد.

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و 525 نفر از همکاران فرهنگی به صورت مستقیم در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان حضور دارند.

محسن بیگی با اشاره به راه اندازی سیستم رزرواسیون اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: از روز 9 اسفند جاری تاکنون 381 خانوار شامل یک هزار و 710 نفر به صورت اینترنتی رزرو انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد :در راستای تغییر کیفیت اسکان نوروزی 95 حجم زیادی از تجهیزات مستقیم و غیرمستقیم بالغ بر یک میلیارد تومان کمک شده است.

محسن بیگی یادآورشد: 300 دستگاه یخچال، 140 دستگاه تلویزیون، 400 تخته فرش و همچنین اقلام مورد نیاز دیگر برای تجهیز کلاس‌های محل اسکان مهمانان نوروزی استان کرمان در راستای کیفیت بخشی به خدمات ارائه شده به مهمانان نوروزی تهیه شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اسکان ، مسافر ، مدارس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار