معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: نهادينه كردن اعتماد اجتماعي نخستین گام در تربيت فرزندان مي باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ عليرضا پريور گفت:مهم ترين نهاد اجتماعي كه دشمن با نفوذ فرهنگي به دنبال گسست و فروپاشي در آن مي باشد خانواده است.

وي افزود: ابزارهایی مانند موبايل ،اينترنت ، بازي هاي رايانه اي و ماهواره باعث آسيب هاي اجتماعي در جامعه شده اند و لازم است همه سازمان ها در كنار والدين برنامه هاي مدونی برای خنثی کردن تهديدات دشمن داشته و اجراء كنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ای كه احساس اميد به آينده در آن تنزل داشته باشد به سمت تباهي پيش می رود خاطر نشان کرد: اين مسئله از طريق موبايل و ارسال پيامك های مخرب با ظاهری جذاب بر افراد جامعه تاثير مي گذارد.

سرهنگ عليرضا پريور تصریح کرد: آسيب هاي نوپديدموجب قطع ارتباط و گسست خانواده، طلاق ، كاهش سن بلوغ جنسی ، بيماری های روانی و... که ناشي از عدم استفاده صحيح از اينترنت و شبكه هاي اجتماعي است می شود.

وی با تأکید براینکه اينترنت را نبايد به صورت نامحدود در اختيار فرزندان قرار دادگفت: لازم است در این زمینه كنترل و نظارت بيشتری انجام شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان كرمان در پايان به همه خانواده ها توصيه كرد:ارتباطات در خانواده ها بايد صميمي و نزديك تر شود و همه نياز های فرزندان در كنار همه بايد رشد داشته باشد.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: تربیت ، فرزندان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار