رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان گفت :بازارچه بزرگ پارچه جنوب شرق کشور در شهرستان ریگان راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، پرویز جلالی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان ریگان بازار بزرگ پارچه جنوب‌شرق راه‌اندازی و این شهرستان تامین‌کننده پارچه جنوب‌شرق کشور شد .

وی بیان کرد: از آن جایی که استان سیستان و بلوچستان در همسایگی ما قرار دارد و با توجه به قیمت و کیفیت پارچه در شهرستان می‌توان تامین‌کننده پارچه در استان‌های شرقی باشد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان گفت : این اقدام یک ظرفیت خوبی برای رشد اقتصادی و اشتغال در شهرستان ریگان محسوب می‌شود.
جلالی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقدمات این بازار در شهرستان فراهم شده بود و پارچه‌های مورد نظر در شهرستان موجود است طی هفته‌های گذشته از استان‌های همجوار برای خرید پارچه از این شهرستان اقدام کردندواین بازارچه در ایام نوروز جهت رفاه مردم راه اندازی شد .
وی گفت: با خرید پارچه مورد نظر، خریداران از کیفیت و قیمت پارچه اعلام رضایت کردند و این امر موجب رونق اقتصادی بازار بزرگ پارچه این شهرستان خواهد شد .
رئیس اداره صنعت معدن وتجارت ریگان افزود: دوخت پارچه نیز در این شهرستان انجام می شود که این امر بر رونق اشتغال زایی در شهرستان افزوده است.
جلالی خاطرنشان کرد: هر شهرستان با داشتن یک بازار بزرگ در بیرون شناخته شده‌است و بازار بزرگ ریگان به دلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیتی ریگان - چابهار در آینده‌ای نزدیک به مکان اقتصادی تبدیل می‌شود.
وی از ساماندهی بازار ریگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و ابراز داشت: با همکاری صنوف مختلف غرفه‌های بازار ساماندهی می‌شود.
شهرستان ریگان در جاده ترانزیت ریگان چابهار قرار دارد که تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: بازارچه ، پارچه ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار