رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از کاهش نرخ سود تسهیلات به شرکتهای دانش‌بنیان از 14 درصد به 12 درصد بر طبق مصوبه هیات عامل این صندوق خبر داد.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر بانکهای کشور و شورای پول و اعتبار در خصوص کاهش نرخ سود تسهیلات و با در نظر گرفتن مواد آیین نامه‌اجرایی صندوق نوآوری و شکوفایی نرخ سود تسهیلات بر طبق مصوبه هیات عامل کاهش یافت. 

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه نرخ تسهیلات صندوق از تاریخ اول اسفند ماه از مقدار 14 درصد به 12 درصد کاهش یافته و بر این اساس در قراردهای بعدی نرخ سود تسهیلات 12 درصد محاسبه می‌شود.

سلطانی تصریح کرد: به این ترتیب در کلیه طرح‌های قبلی با رعایت ضوابط و قوانین امکان استفاده از نرخ 12 درصد را در قرار دادها خواهند داشت. 

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: بر طبق این مصوبه در کلیه قراردادهای قبلی صندوق نوآوری و شکوفایی در صورت خوش‌حساب بودن در بازپرداخت و رعایت شرایط قرار داد، متقاضیان در انتهای دوره باز پرداخت می‌توانند درخواست اعمال کاهش نرخ را بدهند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار