نمایندگان اصفهان در نخستین دیدار در رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان؛ طلایی پوشان سپاهان در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا حریف خود النصر امارات در فولادشهر شکست داد تا ناکامی های گذشته را جبران کند .

سپاهان که به امید فراموشی روزهای تلخش در لیگ داخلی پا به رقابت‌های آسیایی گذاشته بود در اولین بازی میزبان النصر امارات بود. آنها بازی را بسیار خوب آغاز کردند و پس از اینکه توپ و میدان را در دست گرفتند در همان دقیقه 13 با شوت زیبا و فنی لوسیانو پریرا که به زیر طاق دروازه النصر چسبید از مهمان خود پیش افتادند.

زردها فرصت دو برابر کردن برتری خود را هم داشتند اما موقعیت‌های طلایی که نصیب فاضلی و خلعتبری شد راهی به چارچوب پیدا نکرد.

سپاهان که به دنبال داستانی متفاوت در لیگ قهرمانان آسیا بود نیمه دوم را هم پرقدرت آغاز کرد و هنوز 5 دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که شیمبا دومین گل خود و سپاهان را نیز به ثمر رساند تا سپاهان در آستانه پیروزی در اولین بازی آسیایی قرار بگیرد.

النصر که پس از این گل برای جبران گل‌های خورده پیش کشیده بود در ضد حملات دو سه بار دروازه‌اش خیلی جدی تهدید شد اما بی‌دقتی مهاجمان سپاهان در تمام کنندگی مانع بیشتر شدن اختلاف شد.

شرح گل‌ها:

0-1 (13- سپاهان): لوسیانو پریرا در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی فنی در زیر طاق دروازه النصر، ورزشگاه را منفجر کرد.
0-2 (50- سپاهان): ارسال قائدی‌فر در سمت راست محوطه جریمه به فاضلی رسید تا او با ارسالی بلند در دهانه دروازه موقعیت را برای لوسیانو پریرا بسازد و ضربه سر او دروازه خالی النصر را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه 24- نفوذ شیمبا از سمت راست و پاس در عرض او که به فاضلی رسید، سپاهان را صاحب موقعیت کرد اما مهاجم جوان سپاهان قدر فرصت طلایی را ندانست و ضربه‌اش در حالتی نامتعادل به بیرون رفت.

دقیقه 31- پاس فوق العاده حسین فاضلی تنها به یک بغل پا نیاز داشت تا وارد دروازه شود اما شوت خلعتبری به شکلی عجیب به بیرون رفت.

دقیقه 60- ضربه ایستگاهی بازیکن النصر را گردان در سه جاف دروازه مهار کرد.

دقیقه 71- پاس در عمق خلعتبری پریرا را با دروازه‌بان النصر تک به تک کرد اما وقتی خواست او را دریبل بزند دروازه‌بان النصر توپ را گرفت.

دقیقه 85- با اشتباه دروازه‌بان النصر توپ به پریرا رسید و او با دروازه‌بان النصر تک به تک شد اما باز هم قدر موقعیت طلایی را ندانست. در ادامه باز هم با پاس جهان عالیان دروازه خالی برابر خلعتبری قرار گرفت اما دوباره در یک صحنه عجیب توپ از روی خط دروازه در آمد!

اتفاق ویژه:

سپاهان پس از 10 بازی ناکامی در کسب پیروزی در لیگ بالاخره رنگ برد را در مسابقات آسیایی دید.

بهترین بازیکن:

لوسیانو پریرا با دو گل زیبا 3 امتیاز آسیایی را برای سپاهان به ارمغان آورد و بهترین بازیکن تیمش بود. 

دیگر تیم اصفهانی هم در قطر توانست همانند نامش لخویا را ذوب کند .

 ذوب آهنی ها در حالی که به عنوان یکی از مدعیان کسب قهرمانی در لیگ ایران شناخته می شوند در اولین بازی آسیایی خود یه عنوان یکی از قدرتمندترین تیم های قطری می روند. ذوبی ها در این بازی میهمان تیم لخویا قطر هستند که در حال حاضر به عنوان تیم دوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر محسوب می شوند. 

پس از شروع نیمه دوم بهترین اتفاق ممکن برای ذوبی ها افتاد، کاوه رضایی توپی را که دریافت کرده بود در موقعیت خوبی به تبریزی رساند و تبریزی نیز با تغییر جهت خود باعث حرکت بدون توپ رجب زاده شد و پس از چند گام که کاپیتان ذوبی ها در موقعیت خوبی قرار گرفت تبریزی توپ را به او سپرد تا رجب زاده در گوشه سمت راست محوطه جریمه و در حالی که با دروازه بان لخویا تک به تک شده بود با ضربه ای دقیق دروازه این تیم را باز کند.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.