خیبر خرم آباد 3 به 2 در برابر نفت آبادان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور، تیم خیبر ساعت 14 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان نفت آبادان بود که این دیدار با نتیجه 3 به 2 به نفع تیم میهمان پایان یافت.

گل اول این بازی را علی صدار بازیکن تیم خیبر در دقیقه 5 بازی وارد دروازه حریف کرد و نیمه نخست بازی با همین نتیجه به نفع تیم خیبرپایان یافت اما در نیمه دوم تیم نفت آبادان بهتر ظاهر شد و سه بار دروازه خیبر را گشود. 

گل نخست نفت آبادان را امیر زلیکانی در دقیقه 61 وارد دروازه خیبر کرد ودر دقیقه 69 هم فاخز تهامی گل دوم تیمش را به ثمر رسان؛ گل سوم نفت را محمد شادکام در دقیقه 93 به ثمر رساند.

در دقایق پایانی وقت اضافه هم دوار یک ضربه پنالتی به نفع خیبر گرفت که علی صدارا زننده اولین گل خیبر، با این ضربه دومین گل خیبر را در دقیقه 96 رقم زد.

به این ترتیب نفت آبادان هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت خیبر را شکست داد.

پیش از این بازی، خیبر خرم آباد با 34 امتیاز در رده یازدهم و نفتی ها با 37 امتیاز در رده هشتم جدول قرار داشت اماجایگاه تازه این دو تیم با پایان 9 بازی دیگر که در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: لیگ ، برتری ، جدول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.