استاندار حمص سوریه گفت تشدید حملات تروریستی علیه غیرنظامیان در شهرهای سوریه بی تردید به علت پیروزی‌های ارتش سوریه در میادین جنگ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم،" طلال البرازی" استاندار حمص سوریه در ارتباط زنده تلویزیونی با این شبکه گفت: در حمله تروریستی به خیابان الستین محله الزهراء حمص 39 تن کشته و 24 تن زخمی شدند. این حمله قطعاً توسط گروه‌های تروریستی نظیر داعش و جبهة النصره و گروههای مرتبط نظیر جیش الاسلام و احرار الشام صورت گرفته است. این گروهها همواره حلب و دمشق را با راکت هدف قرار می دهند. آنها بدون هیچ تمایزی غیرنظامیان را به قتل می رسانند و با داعش و جیش النصره تفاوتی ندارند.

استاندار حمص تصریح کرد خطاب من به جامعه بین المللی و دولت‌های غربی است که چگونه این گونه اقدامات تروریستی را که علیه غیرنظامیان صورت می گیرد محکوم نمی کنند و در عین حال از آتش بس سخن می گویند. درحالی که ارتش سوریه با تروریست‌ها در جنگ است چگونه می توان از آتش بس سخن گفت؟ آیا هدف آنها نجات باقیمانده تروریست هاست؟ آیا اگر دولت‌های عربی نظیر عربستان سعودی و همچنین دولت ترکیه و برخی دولت‌های غربی از تروریست‌ها حمایت نمی کردند و برای انتقال آنها به سوریه تسهیلات نمی‌دادند آیا این گروه‌های تروریستی همچنان در سوریه حضور داشتند؟

وی در بخش دیگری خاطرنشان کرد تشدید حملات تروریستی علیه غیرنظامیان در شهرهای سوریه بی تردید به علت پیروزی‌های ارتش سوریه در میادین جنگ است. تروریست ها می خواهند با هدف قرار دادن غیرنظامیان در عملکرد ارتش سوریه در پاکسازی تروریست‌ها اختلال ایجاد کنند. نیروهای ارتش سوریه اکنون در شمال و شرق حمص پیشروی‌های زیادی کرده‌اند.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار