شهردار کرمان گفت: بهای خدمات شهری هر خانوار از سوی شورای اسلامی شهر کرمان، امسال به مبلغ 50 هزار تومان، سال 93 به مبلغ 27 هزار تومان و سال 92 به مبلغ 24 هزار تومان تصویب شده است

گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شهردار کرمان از امضای تفاهم نامه بین شهرداری کرمان و اداره کل پست استان خبر داد.

مهندس علی بابایی با اشاره به امضای تفاهم نامه و عقد قرارداد با اداره پست استان جهت ارسال فیش عوارض سه گانه به درب منازل شهروندان اظهار کرد: ظرف چند روز آینده 207 هزار پاکت شامل سه قبض بهای خدمات شهری مربوط به سال های 93،92 و 94 به همراه بروشورهایی مربوط به مسائل فرهنگی شهر، به درب خانه ها ارسال می شود.

وی درباره هزینه‌ی بهای خدمات شهری خانوارها گفت: بهای خدمات شهری هر خانوار از سوی شورای اسلامی شهر کرمان، امسال به مبلغ 50 هزار تومان، سال 93 به مبلغ 27 هزار تومان و سال 92 به مبلغ 24 هزار تومان تصویب شده است.

شهردار کرمان تصریح کرد: همزمان با ارسال این پاکت ها، پیامک مربوط به اطلاع رسانی درباره نحوه و میزان پرداخت عوارض و تقدیر از شهروندان خوش حساب نیز ارسال می شود.

بابایی هم چنین از اجرای طرح پیاده سازی کدپستی 10 رقمی و کد نوسازی شهرداری روی نقشه کرمان با مشارکت اداره پست استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری به دنبال مشارکت بیشتر مردم است تا با پرداخت به موقع عوارض شهروندان بتواند بهتر به شهر و شهروندان خدمت رسانی کند.

گفتنی است شهرداری کرمان در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در روند پرداخت عوارض سه گانه، قبوض مربوط را در دو فاز به درب منازل شهروندان کرمانی ارسال می کند؛ این خدمت در پی عقد قرارداد شهرداری کرمان با اداره پست استان و در جهت رفاه حال شهروندان انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فیش ، خدمات شهری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار