مدیر گروه سلامت، جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: همزمان با هفته ملی سلامت مردان، معاینه پروستات مردان بالای 50 سال به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر منصوره صافی زاده افزود: این معاینه در کرمان در درمانگاه ارولوژی بیمارستان باهنر از امروز اول اسفند تا پنجم اسفند از ساعت 10 تا 12 انجام می شود.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقاء سلامت مردان یکی از ابعاد سلامت جامعه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مردان به عنوان محور اصلی اقتصاد خانواده و نیروی کار در جامعه، تلاش برای تأمین سلامت جسمی، روحی و روانی آنان نقش بسزایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی وبهداشتی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هفته ملی سلامت مردان امسال با شعار "فرمان سلامتی در دستان شماست وبا هدف حساس سازی مردان نسبت به سلامت خود، ترویج رفتارهای سالم و افزایش دسترسی آنان به اطلاعات سلامتی نامگذاری شده است.

دکتر صافی زاده گفت: کمیته سلامت مردان در معاونت بهداشتی دانشگاه تشکیل شده و این کمیته برنامه هایی را در این هفته اجرا می کند.

وی معاینه پروستات در مردان به صورت رایگان در بیمارستان تخصصی با همکاری گروه اورولوژی، پخش مصاحبه پزشکان متخصص از شبکه های رادیویی، تعامل با صدا و سیما برای اختصاص برنامه های تلویزیونی به حوادث ترافیکی، برگزاری نشست های سخنرانی در دبیرستان های دوره دوم پسرانه با محوریت حوادث ترافیکی، پخش کلیپ های مرتبط با رانندگی ایمن در مهد های کودک رااز جمله برنامه ها در این هفته اعلام شده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: معاینه ، مردان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار