شیراز؛

امانتداری و حفظ اسرار و آبروی مردم از خصوصیات پلیس

معاون هماهنگ كننده استان فارس گفت: پلیس باید امانتدار خوبی باشد، امانتداری و حفظ اسرار و آبروی مردم از خصوصیات برجسته پلیس مسلمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "ناصر كشاورز" در جمع كاركنان فرماندهی انتظامی شهرستان "فسا" حضور گسترده مردم و نیروهای انتظامی در راهپيمايي روز 22 بهمن را موجب ناامیدی و دلسردی دشمنان انقلاب برشمرد و افزود: اين حماسه در روز هفتم اسفند با حضور حداکثری مردم در انتخابات، بار ئيگر تكرار خواهد شد. 

وي در خصوص رفتار پلیس با مردم خاطرنشان کرد: پلیس در جمهوری اسلامی وظیفه اش سنگین است چون ارتباط مستقیم با مردم فهیم دارد و باید به گونه ای عمل شود که حرمت مردم نگه داشته و حقوق شهروندی رعایت شود. 
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس تصريح كرد: خدمت به مردم و گره گشایی از کارها غیر از اینکه وظیفه ما است، موجب جلب رضایت پروردگار و توشه آخرت می شود. 
سرهنگ "کشاورز" با بيان اينكه سرعت عمل در رسیدگی به كارها و داشتن گوش شنوا، باعث اعتماد بیشتر مردم خواهد شد، تصريح كرد: اگر قصد خدمت کردن به مردم را داشته باشيد، خداوند نيز شما را در كارها کمک می کند.  
وي با اشاره به اینکه امروز پلیس، مکتبی و جامعه محور است، گفت: باید در عین قاطعیت و ضمن حفظ اقتدار، در برخورد با مردم متواضع باشید و در انجام ماموریت ها يار و ياور مظلوم باشيد. 

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس افزود: از خصوصیات بارز پلیس مکتبی صحت عمل در کار،  دیانت، باهوش و فهیم بودن، پرهیز از قضاوت عجولانه، عزت و مناعت طبع، حیاء و پاکدامنی، تواضع، شجاعت و ایثار، سعه صدر، یاری مظلوم و مقابله با ظالم،  داشتن روحیه تعاون و همکاری و آراستگی وضعیت ظاهری است. 

در ادامه سرهنگ "کشاورز" با خانواده شهدای عرصه نظم امنیت ستوان یکم شهید "جواد مرادی"، استوار دوم شهید "مهدی اسماعیلی" و استوار دوم  شهید "محمد صادقی مزیدی" در شهرستان "فسا" دیدار و اظهار کرد: شهدا وظیفه خود را انجام دادند و آنها نزد خدا روزی می گیرند، خدمت رسانی به خانواده آنها افتخار ما است. 

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.